هواداران رئال مادرید: چرا زیدان بعد از حذف می‌خندید؟

رئال مادرید با شکست در مقابل بیلبائو در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا فرصت کسب اولین جام فصل را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئال مادرید در ورزشگاه لاروسالدا در شهر مالاگا با نتیجه دو بر یک در مقابل بیلبائو شکست خورد. خیلی از هواداران رئال مادرید انتظار چنین شکستی را نداشتند و اکثر فوتبالدوستان دل خود را صابون زده بودند که یکشنبه یک بازی تماشایی میان رئال و بارسا در فینال سوپرجام را ببینند. دو تیم بیش از هفت سال است که در فینال تک بازی به مصاف هم نرفته بودند و این بازی فرصتی بود تا یک بازی جذاب را شاهد باشیم اما رئال مادرید پس از نمایشی ضعیف در نیمه اول و دریافت دو گل، در نیمه دوم نتوانست جبران کند و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد و حذف شد.

فوتبال نوشت: اما یکی از تصاویر عجیب بازی مربوط به لبخند زیدان در پایان بازی در زمان دست دادن با مارسلینو سرمربی بیلبائو بود. هواداران رئال مادرید در شبکه های اجتماعی از این تصویر متعجب شده اند چرا که برایشان قابل درک نیست که مربی رئال مادرید پس از چنین شکست ناامیدکننده ای و حذف تیمش به جای این که با اخم و ناراحتی به رختکن برود، در حال بگو و بخند با مربی تیم حریف است!

برنامه تلویزیونی اسپانیایی ال چیرینگیتو نیز به این مسئله اشاره کرده است و خبرنگار این برنامه از زیدان پرسیده است:" به چه می خندی؟"

دیدگاه تان را بنویسید