برهانی : وقتی بیانیه می‌دهند و به فدراسیون می‌روند داور را تحت تاثیر قرار می دهند

مربی تیم استقلال تهران گفت: کاش می‌گذاشتند فضای فوتبال بهتر و پاک‌تر باشد و این کارها را انجام ندهند که جوانمردانه و فیرپلی بازی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آرش برهانی درخصوص نتیجه بازی دربی گفت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی نیمه دوم روی دو دفع توپ سورپرایز شدیم و همین دفع توپ‌ها موجب شد که از لحاظ ذهنی تیم ما دچار مشکل شود و کار از دست‌مان در رفت.

ایلنا نوشت؛ او ادامه داد: تیم ما در این هفته‌ها از لحاظ دفاع تیمی بهتر می‌شد و پیشرفت داشت ولی موقعیت‌های پرسپولیس موجب شد که از لحاظ ذهنی بچه‌ها بهم بریزند و شرایط طوری شود که بازی کمتر دست استقلال باشد.

داوری چطور بود؟ برهانی در پاسخ به این سوال گفت: وقتی بیانیه می‌دهند و به فدراسیون می‌روند و این مسائل حتی داور خوبی مثل آقای کرمانشاهی هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند. کاش می‌گذاشتند فضای فوتبال بهتر و پاک‌تر باشد و این کارها را انجام ندهند که جوانمردانه و فیرپلی بازی کنیم.

مربی تیم استقلال تهران درباره حمایت یحیی گل محمدی از هیات مدیره استقلال و در مقابل انتقاد بازیکنان از هیات مدیره این باشگاه هم گفت: من در مورد صحبت‌های آقا یحیی نمی‌توانم چیزی بگویم اما بازیکنان ۱۰ درصد دریافتی داشته‌اند. در همین راستا باشگاه ما تمام تلاشش را می‌کند تا قبل از نیم فصل یک دریافتی خیلی خوب به بچه‌ها داشته باشد. 

او ادامه داد: اول از همه باید به عنوان رفیق بچه‌ها از آنها تشکر کنم چون بعضی از آنها مشکل دارند اما چیزی کم نمی‌گذارند. آنها با تمام توان و انگیزه بازی می‌کنند و تمرین هم انجام می‌دهند. از یکایک آنها تشکر می‌کنم که چیزی کم نمی‌گذارند.

او درباره گل حساس مهدی قایدی هم گفت: به او و ارسلان تبریک می‌گویم. مهدی به هر حال یک بازیکن ملی پوش و تکنیکی است که به نظرم یکی از مهاجمان خوب ایران است. ارسلان هم خوب می‌جنگد و خوب هم پاس می‌دهد. گل بسیار خوبی هم زد که در کلاس جهانی بود. هر دو گل ما در کلاس و سطح جهانی بود.

مربی استقلال درباره فاصله زیاد بین دو گل استقلال گفت: از یک بابت خوب است چون ما جلو افتادیم و همانطور که گفتم روی دو دفع توپ سورپرایز شدیم اما بعد تیم نشان داد که تا چه اندازه جنگنده است و کمترین مزد تلاش‌شان همین گل بود که قایدی زد؛ تساوی حداقل حق استقلال بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید