اسامی برندگان نخستین قرعه کشی خودروی تارا با کد پیگیری و نحوه جستجو/ نتایج قرعه کشی "تارا" 23 دی 99

اسامی برندگان قرعه کشی خودروی تارا امروز (سه شنبه- 23 دی ماه) با موعد تحویل تیر تا دی ماه 1400 اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ نتایج قرعه کشی پیش فروش تارا، جدیدترین  محصول ایران خودرو که امروز سه شنبه 23 دی صبح  با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد، اعلام شد.

گفتنی است، موعد تحویل این محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. همچنین این خودرو در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو، از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز شد و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه یافت.

 

 

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو 3 دی 99

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

نام تارا در زبان پارسی به معنی ستاره است و اسمی در فرهنگ ایرانی به حساب می‌آید.

این کلمه ریشه فارسی دارد و در برخی زبان‌ها نیز با معنی مردمک چشم و ملکه هم شناخته می‌شود. نام ایرانی تارا در کشور‌های دیگر هم برای افراد برگزیده می‌شود.

از چندی پیش در برخی محافل گفته شده است که ایران خودرو فرآیند ثبت نماد برای خودروی K۱۳۲  را با نام «تارا» را آغاز کرده است و به زودی پژو ایرانی با نام تارا به بازار خواهد آمد. با توجه به تصاویر منتشر شده از این خودرو، این خودروساز، مانند سایر محصولاتش نوشتار فارسی را بر روی درِ صندوق انتخاب کرده است.

بر اساس شنیده ها انتخاب نام تارا هنوز برای این خودرو نهایی نشده و فرهنگستان زبان و ادب فارسی مجوز نهایی را صادر نکرده است.

ویژگی های خودروی تارا

خودرو تارا به پیشرانه EC5 مجهز است و ۱۱۰ اسب بخار با ۱۵۰ نیوتن متر را در اختیار راننده می‌گذارد. جعبه دنده پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ‌های جلوی تارا دارند. این خودرو یک سدان رده C و متوسط به حساب می‌آید و در نمونه فول آپشن به استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، کامپیوتر سفر، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سانروف، چهار کیسه هوا و… مجهز است.(سایت اسب بخار)

 

«تارا» نام محصول جدید ایران خودرو k132

 

جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلوی تارا دارند. این خودرو یک سدان رده C و متوسط به حساب می آید و در نمونه فول آپشن به استارت دکمه ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، کامپیوتر سفر، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سانروف، چهار کیسه هوا و… مجهز است.

 

«تارا» نام محصول جدید ایران خودرو k132
  • مــهرداد دوشانی ارسالی در

    چرا هرچی ثبت نام میکنیم در قرعه کشی ماشین در نمیاد

دیدگاه تان را بنویسید