اطلاعیه جدید ایران خودرو برای طرح پیش فروش «تارا» + لینک ثبت نام

امروز (20 دی) طرح پیش فروش خودروی تارا ، جدیدترین محصول ایران خودرو آغاز شد تا 22 دی ماه ادامه دارد و پیش پرداخت خودروی تارا دستی 143 میلیون و 500 هزار تومان وبرای اتوماتیک 192 میلیون و 500 هزار تومان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیش فروش «تارا» جدیدترین محصول ایران خودرو از امروز آغاز ‌شد. براین اساس قرار است این خودرو در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه شود.

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو، از امروز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز شد و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، موعد تحویل این محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. همچنین این خودرو در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

با توجه به بخشنامه فروش تارا دنده ای، این خودرو با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت نام خواهد شد. همچنین برای ثبت نام تارا اتوماتیک نیز به پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نیاز است. بر اساس بخشنامه موجود، ایران خودرو سود مشارکت و انصرافی را برای مشتریان تارا در نظر نگرفته است.

اطلاعیه

  • متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد.
  • مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور 24 ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد .

مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از طریق لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

نام تارا در زبان پارسی به معنی ستاره است و اسمی در فرهنگ ایرانی به حساب می‌آید.

این کلمه ریشه فارسی دارد و در برخی زبان‌ها نیز با معنی مردمک چشم و ملکه هم شناخته می‌شود. نام ایرانی تارا در کشور‌های دیگر هم برای افراد برگزیده می‌شود.

از چندی پیش در برخی محافل گفته شده است که ایران خودرو فرآیند ثبت نماد برای خودروی K۱۳۲  را با نام «تارا» را آغاز کرده است و به زودی پژو ایرانی با نام تارا به بازار خواهد آمد. با توجه به تصاویر منتشر شده از این خودرو، این خودروساز، مانند سایر محصولاتش نوشتار فارسی را بر روی درِ صندوق انتخاب کرده است.

بر اساس شنیده ها انتخاب نام تارا هنوز برای این خودرو نهایی نشده و فرهنگستان زبان و ادب فارسی مجوز نهایی را صادر نکرده است.

ویژگی های خودروی تارا

خودرو تارا به پیشرانه EC5 مجهز است و ۱۱۰ اسب بخار با ۱۵۰ نیوتن متر را در اختیار راننده می‌گذارد. جعبه دنده پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ‌های جلوی تارا دارند. این خودرو یک سدان رده C و متوسط به حساب می‌آید و در نمونه فول آپشن به استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، کامپیوتر سفر، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سانروف، چهار کیسه هوا و… مجهز است.(سایت اسب بخار)

«تارا» نام محصول جدید ایران خودرو k132

جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلوی تارا دارند. این خودرو یک سدان رده C و متوسط به حساب می آید و در نمونه فول آپشن به استارت دکمه ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، کامپیوتر سفر، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سانروف، چهار کیسه هوا و… مجهز است.

«تارا» نام محصول جدید ایران خودرو k132

تارا نامی فارسی است که در فرهنگ معین به معنی ستاره آمده است. همچنین در لغتنامه دهخدا نیز برای تارا معادل ستاره آمده است.

با انتخاب نام خودرو تارا به نظر می‌رسد زمان رونمایی کامل از این خودرو فرا رسیده باشد. خودرو تارا خودرویی است که بر پایه پژو 301 ساخته شده و به نوعی نسخه داخلی این خودرو به حساب می آید. بر پایه پلتفرم خودرو تارا قرار است دو خودرو دیگر نیز با استایل هاچبک و کراس اوور تولید شوند. ایران خودرو چندی قبل اولین سری از خودرو تارا را پیش فروش کرده بود.

 قیمت خودروی تارا

فربد زاوه، کارشناس بازار خودرو در مورد قیمت احتمالی این خودرو  می‌گوید: قیمت این خودرو فول اتوماتیک به نظر می‌رسد 700 تا 800 میلیون تومان باشد. شاید قیمت خودرو تارا معمولی و دنده‌ای به رقمی نزدیک 400 تا 500 میلیون تومان برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید