تمام حواشی دربی ۹۴؛

صفر تا صد دوئل سرخابی ها/ آشتی دو استقلالی و پرسپولیسی پیش از دربی+ عکس و فیلم

پیش از آغاز دیدار حساس استقلال و پرسپولیس تعداد کمی از تماشاگران در مقابل استادیوم بودند که اجازه حضور نیافتند و پراکنده شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس‌، تیم های استقلال و پرسپولیس امروز در دیداری حساس و معوقه از هفته هشتم از ساعت16:35 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این دیدار در پایان با تساوی دو -دو به پایان رسید.

*پیش از شروع این دیدار تیم فوتبال استقلال با 9 بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و پرسپولیس با دو بازی کمتر در رده یازدهم قرار دارد.

* بعد از خطای غلامی روی عبدی حمید مطهری به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و معتقد بود که مدافع استقلال باید اخراج شود که در نهایت مربی پرسپولیس با کارت زرد داور مواجه شد.

* اعضای سکونشین تیم پرسپولیس  و یکی از ماساژورهای این تیم(فراز اوجاقی) که پشت نیمکت این تیم حضور دارند هر گاه محمد نادری صاحب توپ می شود بر سر این بازیکن فریاد می زدند. در یک صحنه ماساژور پرسپولیس با صدای بلند فریاد زد سیامک (نعمتی) چپ استقلال خیلی ضعیف است از همان سمت فرار کن!

* بعد از گل دوم پرسپولیس به استقلال وحید امیری نیز پیراهن خود را بالا زد و شعار یا فاطمه زهرا را نشان داد. بعد از گل اول هم عبدی همین کار را انجام داد.

*در یک صحنه توپ در ظاهر به دست مدافع پرسپولیس خورد اما کرمانشاهی اعتقادی به پنالتی نداشت که این موضوع با واکنش محمود فکری مواجه شد. سرمربی استقلال در این صحنه به شدت به تصمیم داور معترض بود.

*رشید مظاهری در جریان بازی مرتب بر سر بازیکنان فریاد می زد و به آنها می گفت آس بدهید.

* در دقیقه 26 مسابقه رضا کرمانشاهی به محمود فکری تذکر داد که سرمربی استقلال با خنده به این تذکر واکنش نشان داد.

* جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جایگاه ویژه بازی نظاره گر دیدار دو تیم شد.

* در دقیقه 30 بازی فکری باز هم به تصمیم کرمانشاهی اعتراض کرد و این بار داور به سرمربی استقلال کارت زرد نشان داد. این اقدام داور باعث عصبانیت شدید فکری شد و وی پایش را به زمین کوبید.

* بعد از خطای بازیکن پرسپولیس روی مهدی پور نیمکت استقلال اعتقاد داشت باید به کامیابی نیا اخطار بدهد که این موضوع باعث ناراحتی شدید گل محمدی شد. سرمربی پرسپولیس با حرکات دست خود به سمت نیمکت استقلال به داور چهارم گفت آنها نباید به تصمیم داور اعتراض کنند.

* محمد نادری مدافع فصل گذشته تیم استقلال با دسته گل به سمت گل محمدی رفت.

دربی 94- پرسپولیس - استقلال- محمد نادری- یحیی گل محمدی

* فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته داوران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد. وی امروز ناظر ویژه این مسابقه است.

* از بازیکنان تیم پرسپولیس تنها مهدی عبدی به سمت نیمکت استقلال رفت.

* ارسلان مطهری بعد از گل اول استقلال شادی جالبی با مهدی قائدی انجام داد.وی و قایدی مقابل دوربین عکاسان دست های خود را بالا برده و شادی جالبی انجام دادند.

شادی گل ارسلان مطهری پس از گلزنی در دربی

* پیش از شروع بازی سخنان رهبر انقلاب اسلامی پیرامون ایام فاطمیه از بلندگوی ورزشگاه پخش شد. همچنین به مناسبت ایام فاطمیه برای حاضران در استادیوم مداحی پخش شد.

* روی نیمکت استقلال سید حسین حسینی،سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، بابک مرادی، هرویه میلیچ و محمد دانشگر حضور دارند. نفراتی مثل سبحان خاقانی، سجاد آقایی از لیست 20 نفره آبی پوشان خط خوردند. بابک مرادی بعد از پایان محرومیت در لیست 20 نفره این تیم قرار گرفته است.

* روی نیمکت پرسپولیس رادوشوویچ، امید عالیشاه، محمد مهدی مهدیخانی، محمد انصاری، مهدی شیری، محمد شریفی،سعید حسین پور، آرمان رمضانی و محمد احسان حسینی حضور دارند.

* هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم اصلا با یکدیگر رو به رو نشدند.

* ابراهیم شکوری معاون پرسپولیس هنگام ورود به جایگاه ویژه به سمت مهدی عبدیان رفت و با عضو هیات مدیره استقلال برخورد گرمی داشت. هر دو نفر که طی روزهای اخیر در فضای مجازی علیه یکدیگر موضع گیری کرده بودند با یکدیگر خوش و بش جالبی داشتند و در کنار یکدیگر نشستند تا به این شکل به اختلافات پایان بدهند.

عکس یادگاری تیم داوری دربی پیش از آغاز مسابقه

تیم داوری دربی 94

نمای ورزشگاه آزادی پیش از دربی

نمای ورزشگاه آزادی پیش از دربی

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از دربی

گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از دربی

* با وجود اینکه اعلام شد مهدی زاده گزارشگر جوان برنامه فوتبال برتر این دیدار را گزارش می کند اما وی این موضوع را تکذیب کرد. جواد خیابانی دیدار دو تیم را گزارش خواهد کرد.

*تیم داوری این مسابقه ساعت 15:20 وارد  زمین شد و از وضعیت زمین و همچنین تور دروازه ها بازدید کرد.

*رشید مظاهری اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن به همراه سعید عزیزیان وارد زمین شد.

* پیش از شروع مسابقه قرار است بازیکنان دو تیم با شاخه های گل به سمت جایگاهی که تصویر سردار قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده در آن قرار داده شده بروند.

* مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ورزشگاه حاضر شد.

*با توجه به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران، دور تا دور ورزشگاه آزادی مأموران نیروی انتظامی مستقر هستند و اجازه حضور هیچ فرد متفرقه‌ای را به داخل ورزشگاه نمی‌دهند. تعدادی از تماشاگران دو تیم با در دست داشتن پرچم‌های قرمز و آبی در مقابل درب غربی مجموعه ورزشی آزادی حضور دارند.

ورود کاروان استقلال به ورزشگاه آزادی

 

تعدادی از هواداران مقابل ورزشگاه در دربی 94

* تعدادی از گزارشگران تلویزیونی مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده و به آنها اجازه ورود داده نشد. نماینده شبکه خبر نیز با وجود تلاش فراوان، به دلیل نداشتن آیدی کارت نتوانست وارد مجموعه شود که البته رایزنی‌ها برای حضور این تعداد از گزارشگران در داخل مجموعه در حال انجام است. 

* گفته شده پس از پایان بازی خبرنگاران اجازه حضور در میکسدزون را نخواهند داشت و باید منتظر ماند و دید ساماندهی این موضوع چگونه خواهد بود.

* اعضای کمیته مشوقین دو باشگاه از شب گذشته طرح موزاییکی و پرچم‌‌ها را روی سکو نصب کردند و لیدرها حق حضور تماشای این مسابقه در استادیوم را ندارند.

 

کاروان استقلال راهی ورزشگاه شد

طرح موزاییکی استقلال برای دربی 94

طرح موزاییکی هواداران استقلال برای دربی

طرح موزاییکی پرسپولیسی ها برای دربی

طرح موزاییکی پرسپولیسی ها برای دربی

 

رختکن استقلال پیش از دربی

رختکن استقلال پیش از دربی

رختکن پرسپولیس پیش از دربی

دیدگاه تان را بنویسید