خطیبی:‌ بازی فنی، پرگل و فیزیکی را شاهد بودیم/ روی گل دوم ذوب آهن تمرکزش را از دست داد

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: اشتباه‌های فردی را برطرف کنیم همه تیم‌ها از ما می‌ترسند تا ما از حریفان بترسیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رسول خطیبی بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: بازی فنی، پرگل و فیزیکی را شاهد بودیم. نیمه اول ابتدا به گل رسیدیم و بعد از گل سعی کردیم این گل را حفظ کنیم.

وی افزود: متاسفانه دو بازیکن خط دفاعی ما مصدوم شده بودند و به همین  دلیل شاکله دفاعی ما بهم ریخته بود.  جایگزین‌ها خوب کار کردند اما شکل دفاعی خود را از دست دادیم و اشتباه‌های فردی مثل هر بازی باعث شد که گل بخوریم. از نظر روحی و روانی باید با بازیکنان صحبت کنیم. شاهین توکلی یکی از چهار دفاع وسط برتر ایران است اما این بازی اشتباه کرد و برای هر بازیکنی ممکن است این اتفاق رخ بدهد و باید از نظر روحی و روانی برگردد.

خطیبی ادامه داد: روی گل دوم ذوب آهن تمرکزش را از دست داد و بازیکن مستقیم او توانست گل دوم را بزند.

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: حریف می‌خواست بازی را حفظ کند و ما سعی کردیم با تعویض‌هایی که انجام دادیم روی ارسال‌ها به گل برسیم و در عمق بازیکنان ما خوب حرکت کنند و این کار را کردیم و الحمدالله با پنالتی که شد به گل مساوی رسیدیم اما باید سه امتیاز خانگی این مسابقه را به دست می‌آوردیم و این‌ها تجربه برای بازی‌های بعد خواهد شد.

وی افزود:  تیمی که از باخت می‌آید مساوی هم برایش خوب است و امیدوارم ان روند را ادامه بدهیم و نواقص خود را برای بازی‌های آینده برطرف کنیم. این تیم جوان است و باید صبور باشیم. باید اینقدر این بازیکنان باهم بازی کنند و اشتباه کنند. میانگین سنی تیم ما 24 و 25 سال است و یکی از جوان ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم و آینده خوبی خواهیم داشت. انشاءالله بتوانیم اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم، در کنارش هم مسایل تاکتیکی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد دو بازی سخت آینده مقابل گل گهرسیرجان و پرسپولیس دو تیم مدعی لیگ اظهار داشت: قطعا این بازی‌ها سخت است، همه مسابقات سخت است و بازی آسان نداریم. برای حریفان هم تیم راحتی نیستیم. آلومینیوم نشان داده تیمی سختکوش و دونده است. موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست می آوریم و انشاءالله اشتباه های فردی را برطرف کنیم همه تیم‌ها از ما می‌ترسند تا ما از حریفان بترسیم.

وی در مورد مصدومیت هوشوند و شریفات در جریان این بازی گفت: در خط حمله، میانی مصدومیت بازیکن تاثیری نمی‌گذارد اما در خط دفاع از 4 بازیکن اصلی 2 بازیکن ما مصدوم شدند و به این نفرات چندین هفته است بازی می‌دهیم و تغییرات اجباری در خط دفاعی داشتیم و این مصدومیت‌ها خیلی به ما لطمه زد. ان شاءالله مصدومیت‌شان به گونه‌ای نیست که بازی‌های آینده را از دست بدهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید