خط قرمز روی نام بازیکنان ایرانی در میان بهترین‌های فوتسال جهان 2020

سایت فوتسال پلنت در شرایطی در حال اعلام بهترین‌های فوتسال جهان در سال ۲۰۲۰ است که در برخی از بخش‌ها خبری از گزینه‌های ایرانی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با توجه به شیوع بیماری کرونا، مسابقات فوتسال در جهان با نظم و قانون قبل برگزار نشده و در این میان آسیا بدترین شرایط را داشت و تمامی مسابقات فوتسال توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شد.البته برخی تیم‌های فوتسال با برگزاری بازی‌های دوستانه سعی کردند آمادگی خود را حفظ کنند اما تیم ایران تنها دو بازی دوستانه با ازبکستان برگزار کرد و غیر از این، تیم‌های ایرانی فعالیت بین المللی نداشتند و بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان هم لغو شد.

همین عامل باعث شد تا سایت فوتسال پلنت که در پایان هر سال میلادی اسامی بهترین های های جهان را اعلام می‌کند روی نام گزینه‌های ایرانی قلم قرمز بکشد. گرچه بانوان ایرانی با توجه به درخشش در لیگ برتر در جمع بهترین‌های جهان جای داشتند اما خبری از بهترین مربی مرد تیم‌های ملی و بهترین مربی مرد تیم‌های باشگاهی در جمع گزینه‌های فوتسال پلنت نیست و با ادامه این روند چه بسا در جمع بهترین بازیکن جوان، بهترین تیم ملی و باشگاهی، بهترین بازیکن و بهترین دروازه بان نیز خبری از ایرانی‌ها نباشد تا دود کرونا و لغو مسابقات ورزشی به چشم فوتسال ایران هم برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید