کنایه شکوری به مدیران استقلال

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: تاکنون با حق وردی مذاکره نکرده ایم اما کادرفنی هر بازیکنی بخواهد به دنبال جذبش می رویم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ابراهیم شکوری درباره ادعای حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه بی تردید برای برد دربی پاداش ویژه ای برای این تیم در نظر گرفته ایم، عنوان کرد: این بازی شرایط خاصی دارد و قطعا باشگاه ما هم سعی دارد بهترین انگیزه را برای بازیکنان به وجود بیاورد.با این وجود بازیکنان و کادرفنی  ما به حدی بزرگ و باتجربه هستند که شرایط حساس دربی را به خوبی درک می کنند.

فارس نوشت: وی افزود: من درباره فرد خاصی صحبت نمی کنم اما افرادی که فوتبالی نیستند اینگونه درباره پاداش صحبت می کنند. درست نیست قبل از شروع بازی نتیجه را پیش بینی کنیم اما نتیجه این مسابقه داخل زمین رقم می خورد و اگر کسی ورزشی و فوتبالی باشد می داند نتیجه دربی را نمی توان با اطمینان پیش بینی کرد. فردی هم که در این مسابقه شرکت کرده باشد می داند قبل از آن درباره نتیجه این مسابقه صحبت کند زیرا شرایط این دیدار خیلی سخت است. دوستان روی تیم خود تمرکز کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همین بازی بهترین انگیزه را برای بازیکنان به وجود می آورد اما سعی داریم در بحث های جانبی بهترین پشتیبانی را داشته باشیم تا تیم پرسپولیس با شرایط خوبی وارد زمین شود. بازیکنان حرفه ای ما چهار سال است قهرمان لیگ می شوند و در سه سال اخیر دو بار به فینال رسیده اند. به همین دلیل شرایط دربی را درک می کنند. ما می خواهیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه هم در زمین تعیین شود.

شکوری درباره مطرح شدن شائبه مذاکره باشگاه پرسپولیس با حجت حق وردی پس از فسخ قرارداد وی با باشگاه پیکان توضیح داد: در ابتدا باید ببینیم شرایط این بازیکن به چه شکلی است. تاکنون چنین بحثی مطرح نشده و نمی خواهم درباره نفر خاصی صحبت کنم اما نه تنها حق وردی بلکه هر بازیکنی کادرفنی مدنظر داشته باشد دنبال جذبش می رویم.

دیدگاه تان را بنویسید