احتمال جدایی سیمئونه از اتلتیکو مادرید در پایان فصل

سرمربی اتلتیکومادرید پس از حذف از کوپا دل ری به احتمال جدایی اش اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اتلتیکومادرید چهارشنبه شب در دور دوم کوپا دل ری با یک گل مغلوب تیم دسته سومی کورنیا شد و از این رقابت ها کنار رفت. دیگو پابلو سیمئونه پس از این شکست غیرمنتظره گفت: حریف شایسته پیروزی بود چون بازی که می خواست را به نمایش گذاشت. آن ها از شروع مجدد بهره لازم را بردند و خیلی زود به گل دست یافتند. در نیمه دوم بازی خیلی سخت شد و پس از اخراج (ریکارد سانچس در دقیقه ۶۳) بازی کثیف تر شد.

ایسنا نوشت: سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه به آینده اش اشاره کرد و گفت: ما هرگز از کوپا رضایتی نداشتیم و اگر سال آینده در تیم بودم باید به دنبال راه حلی باشیم.

سرمربی آرژانتینی درباره ژائو فلیکس اظهار کرد: به دنبال یک پسر تازه نفس تر بودیم. مچ پای فلیکس ضربه دیده بود و می خواستیم از بازیکنی بهره ببریم که در شرایط خوبی قرار دارد.

سیمئونه در رابطه با فرصت های از دست رفته گفت: اکنون برای نظر دادن زود است. همه با تمام وجود بازی کردند اما می دانیم گاهی شرایط خوب پیش می رود و گاهی بد.

او افزود: فوتبال متغیر است و باید نسبت به تمام فرصت ها با دید باز نگاه کرد.

سرمربی اتلتیکو در پایان گفت: همیشه به دنبال پیروزی هستیم اما کورنیا شایسته پیروزی بود مانند سال گذشته که صعود کرد. ما فرصت های گلزنی داشتیم اما حریف شروع خیلی خوبی داشت.

دیدگاه تان را بنویسید