بازدید مدیران جشنواره سینماحقیقت از ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر39

مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت ستاد برگزاری جشنواره قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، «محمد حمیدی مقدم» مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره سینماحقیقت، «محمد شکیبانیا» معاون مستند و «مرتضی رزاق‌کریمی» قائم‌مقام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، عصر روز گذشته سه‌شنبه 16 دی ماه از دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های ستاد برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفتند. 

حمیدی مقدم دبیر چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت ضمن ابراز امیدواری از برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با شور هرساله گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی  کشور در شرایط حال حاضر بسیار ارزشمند است، چرا که سینماگران با امید و انگیزه بیشتری می‌توانند در این مسیر گام بردارند و حاصل زحمات یک ساله خود را در این جشنواره ببینند. 

او ادامه داد: امیدواریم که شرایط پاندمی کرونا در کشور با همین روند نزولی پیش برود و بتوانیم در بهمن ماه شاهد شور و هیجان و برگزاری مردمی جشنواره فیلم فجر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هم باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید