نویدکیا: پرسپولیس وارد جنگ تن به تن شد/ بهتر بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در اول کار دیدیم پرسپولیس می‌خواهد با سه هافبک دفاعی بازی کند و وارد جنگ‌های تن به تن شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محرم نویدکیا پس از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهارکرد: بازی در نیمه اول خیلی خوب نبود. چون در اول کار دیدیم آن‌ها می‌خواهند با سه هافبک دفاعی بازی کنند. حس کردیم می خواهند وارد جنگ‌های تن به تن شوند. همین اتفاق هم افتاد. ولی نیمه دوم خوب بود. هرچه به آخر کار نزدیک شدیم حس کردم تیم ما بهتر بازی می‌کند. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم ولی متاسفانه موقعیت‌هایمان گل نشد.

وی در مورد اعتراض پرسپولیسی ها به داوری که معتقد بودند برایشان یک پنالتی گرفته نشده و در بیشتر صحنه‌ها به نفع سپاهان سوت زده شده، عنوان کرد: من تا به حال در مورد داوری حرف نزدم، الان هم حرف نمی‌زنم. یکی دو صحنه مشکوک برای آن ها بود. فکر می‌کنم برای ما هم یک دو صحنه روی کی‌روش یا سجاد(شهباززاده) بود. نمی‌دانم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه این تیم مدعی قهرمانی است و آینده آن را چگونه پیش بینی می‌کند، گفت: تیم ما و روند آن خوب است. در 9 بازی گذشته این ششمین بار بود که بیرون از خانه بازی کردیم. اگر بتوانیم در بازی های خانگی نتایج خوبی بگیریم قطعا می توانیم جزو مدعیان باشیم در غیر این صورت نه.

دیدگاه تان را بنویسید