مربی پیکان: در اینجا نمی توانم جواب پیروز قربانی را بدهم/ فلسفه تارتار این است که در هیچ جا نباید شکست بخوریم حتی دیدار دوستانه

مربی تیم فوتبال پیکان گفت:باخت برای روحیه بازیکن عذاب آور است و روحیه اعضای تیم نساجی شکننده است ولی در جریان هستیم که آنها مصمم شدند در این دیدار نتیجه بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی گفت: جا دارد به روح پر فتوح تمام شهدایی که جانشان را برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی فدا کردند درود بفرستیم و یاد سردار رشید اسلام سردار سلیمانی را گرامی بداریم.

وی افزود: تیم نساجی تیمی خوشنام و باشگاهی با سابقه است. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و از مربیان خوشنام و خوشفکری بهره می برند. ما اصلا نباید گول نتایج هفته گذشته این تیم را بخوریم و می‌دانیم آنها برای برد وارد زمین می شوند ولی با تدابیری که در نظر داریم مصمم هستیم به سه امتیاز برسیم و جایگاهمان را در بالای جئدول محکم کنیم.

مربی تیم پیکان در خصوص اینکه نساجی از 4 بازی اخیر خود 3 باخت داشته است عنوان کرد: از 2 جهت باید به این موضوع نگاه کنیم.باخت برای روحیه بازیکن عذاب آور است و روحیه آنها را شکننده می کند ولی در جریان هستیم که آنها مصمم شدند در این دیدار نتیجه بگیرند. نتایج این تیم در هفته های اخیر حقشان نبود و به جز بازی با نساجی که ضعیف بازی کردند در بقیه مسابقات واقعا خوب کار کردند.

وی در خصوص اینکه او و تارتار با پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان به نساجی باخت نداشته اند گفت: فلسفه تارتار این است که در هیچ جا نباید شکست بخوریم حتی در بازی های دوستانه. او مصر است باید تلاش کرد تا بهترین نتیجه کسب شود. ما هیچ شکستی تا به حال مقابل نساجی نداشتیم و امیدواریم این روند با برد تکرار شود.

پاشایی در خصوص اینکه قرار بود پیکان مقابل نساجی شرکت نکند عنوان کرد: بحث باشگاه ما این بود که عدالت رعایت شود. نساجی ابتدا باید با ماشین سازی بازی می کرد و بعد با ما. متاسفانه عدالت رعایت نشد و هیچ مشکلی هم نداریم. فردا مصمم هم هستیم که بازی را با برد تمام کنیم. جا دارد از مسئولان باشگاه و هیات مدیره تشکر کنم که باعث شدند دغدغه ای نداشته باشیم. تیم ما جوان است و نباید انتظارات از پیکان بالا برود. امیدوارم در پایان فصل بهترین نتایج را برای این تیم رقم بزنیم.

مربی پیکان در خصوص داور مسابقه فردا گفت: ما یاد گرفتیم در حیطه وظایف خودمان صحبت کنیم ولی کمیته داوران آقای زیاری را انتخاب کرده و امیدوارم هم ما و هم کادر داوری فردا کمترین اشتباه را انجام بدهیم.

وی در خصوص اینکه پیروز قربانی بعد از داربی خودروسازان مدعی شده بود صحبت‌های مربیان پیکان عوام فریبانه بود گفت: اینجا جایی نیست که بخواهیم جواب یکدیگر را بدهیم.پیروز قربانی از دوستان صمیمی من است و اگر مشکلی باشد حتما با تماس تلفنی آن را حل می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید