طرز حرف زدن با قهرمانان را اصلاح کنیم

احسان حدادی: کسی که 4 دوره به المپیک می رود اسطوره است

دارنده مدال نقره المپیک لندن گفت: در هیچ جای دنیا نمی آیند بگوید مثلا بولت چون سنش بالا است شانس مدال آوری ندارد برای همین برایش هزینه نکنیم. چرا برخی خبرنگارها این کارها را انجام می دهند.به نظر باید طرز حرف زدن با قهرمانان را اصلاح کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ احسان حدادی در مصاحبه ای در لایو اینستاگرام با یک خبرگزاری درباره حمایت از المپین ها گفت: المپیک 12 هزار شرکت کننده دارد که از بین آن ها 950 نفر مدال آوری می کنند که اسطوره هستند. 

حدادی ادامه داد:‌ همه به دنبال این هستند که مدال آوری کنند همین که ما در کشور فردی را داریم که در سن 35 سالگی برای چهارمین بار در المپیک حاضر می شود یعنی به عنوان ورزشکار تاپ کشورش و اسطوره به حساب می آید. در هیچ جای دنیا نمی آیند بگوید مثلا بولت چون سنش بالا هستش شانس مدال آوری ندارد برای همین برایش هزینه نکنیم. چرا برخی خبرنگارها این کارها را انجام می دهند. به نظر باید طرز حرف زدن با قهرمانان را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: رسالت خبرنگاران کمک به ورزشکار است اما در کشور ما بسیاری از خبرنگاران تخریب می کنند.

وی در پایان گفت: به نظرم مدال المپیک زمانی به دست می آید که همه از یک نفر حمایت کند من اگر مدال گرفتم خبرنگار ، کمیته ، فدراسیون حمایت کردند  تا من مدال آوری کردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید