حضور یک مستندساز در تمرین استقلال+عکس

یک گروه مستندساز برای تهیه مستند از تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شده و صحبت‌هایی را با کادر فنی و بازیکنان این تیم انجام دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل گل گهر سیرجان از ساعت 13 در زمین مجموعه ورزشی تهرانسر برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

* پیش از شروع تمرین محمود فکری جلسه‌ای 10 دقیقه‌ای را با بازیکنان استقلال برگزار و نکات مسابقه روز گذشته را به آنها گوشزد کرد.

* یک گروه مستندساز برای تهیه مستند از تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شده و صحبت‌هایی را با کادر فنی و بازیکنان این تیم انجام دادند.

* شیخ دیاباته که در سفر استقلال به سیرجان آبی‌پوشان را همراهی نکرده بود، در تمرین امروز استقلال به صورت کامل حضور داشت و پا به پای سایر نفرات به تمرین پرداخت. همچنین داریوش شجاعیان، دیگر بازی مصدوم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرد و به آماده‌سازی پرداخت.

* فردین رابط بازیکن تیم ملی جوانان با پایان اردوی تیم ملی در تاجیکستان امروز به جمع آبی‌پوشان اضافه شد

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل گل گهر سیرجان به میدان رفته بودند، در تمرین امروز به ریکاوری پرداخته و جدا از سایرین روند آماده‌سازی را پیگیری کردند. بقیه بازیکنان زیر نظر کادر فنی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.

* صمد مرفاوی که به ویروس کرونا مبتلا شده است در تمرین امروز حضور نداشت ولی آرش برهانی با بهبود سرماخوردگی در ورزشگاه تهرانسر حاضر شد و برای دقایقی با بازیکنان پیرامون مسابقه روز گذشته به صحبت پرداخت.

* محمد نادری که از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی است در تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کرد.

* سبحان خاقانی نیز در این جلسه تمرینی غایب بود.

تیم فوتبال استقلال روز پانزدهم دی ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

حضور یک مستندساز در تمرین استقلال

دیدگاه تان را بنویسید