هفته نهم لیگ برتر؛

برتری یک نیمه ای استقلال مقابل گل گهر در دیداری جذاب

تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست دیدار مقابل گل گهر با نتیجه دو بر صفر به برتری دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال از ساعت 16:20 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. وریا غفوری (8 - پنالتی) و مهدی قایدی (14) زننده گل‌های استقلال بودند. 

وریا غفوری دقیقه 30 نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد و توپ را به بیرون زد.

ترکیب گل‌گهر: علیرضا حقیقی، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، بهنام برزای، علی‌اصغر عاشوری، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمدرضا زنده‌روح و گادوین منشا.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیداحمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

داور: محمدرضا اکبریان

دقیقه 2: مهدی قایدی در کنج محوطه جریمه گل‌گهر با سر توپ زدن یک بازیکن را از پیش رو برداشت و موقعیت خوبی ایجاد کرد، اما مدافعان گل‌گهر توپ را از منطقه خطر دور کردند. 

دقیقه 6: علیرضا حقیقی در شرایطی که می‌توانست توپ را دور کند، اقدام به دریبل ارسلان مطهری گرفت که مهاجم استقلال توپ را گرفت و حقیقی روی این بازیکن مرتکب خطا شد. محمدرضا اکبریان داور بازی دستور به ادامه بازی داد، اما داور کنار دروازه اعلام کرد که پنالتی بوده است. دروازه‌بان گل‌گهر به دلیل این خطا با کارت زرد جریمه شد. 

دقیقه 8: وریا غفوری از روی نقطه پنالتی موفق به زدن گل شد. 

دقیقه 9: امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت. 

دقیقه 14: پاسکاری ترکیبی استقلالی‌ها باعث جا ماندن بازیکنان گل‌گهر شد و وریا غفوری با پاس خوب مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با یک ضربه سر توپ گل دوم استقلال را به ثمر رساند. 

دقیقه 15: محمد دانشگر به دلیل خطا با کارت زرد داور جریمه شد. 

دقیقه 23: نفوذ قایدی بار دیگر موقعیتی را برای این بازیکن ایجاد کرد که شوت مهاجم جوان استقلال را حقیقی این بار راهی کرنر کرد. 

دقیقه 27: بار دیگر پاسکاری استقلالی‌ها در جناح راست به وریا غفوری رسید و این بازیکن با عبور از حقیقی پاس را به ارسلان مطهری رساند که ضربه مهاجم استقلال را مدافعان دفع کردند، اما چون حقیقی اقدام به تکل زدن کرده بود، داور پنالتی گرفت.

دقیقه 30: وریا غفوری از روی نقطه پنالتی اقدام به ضربه زدن کرد که توپ کاپیتان استقلال به بالای دروازه رفت. 

دقیقه 36: شوت سعید صادقی را رشید مظاهری راهی کرنر کرد. 

دقیقه 2+45: علیرضا ابراهیمی، بازیکن گل‌گهر به دلیل اعتراض شدید کارت زرد گرفت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید