با رعایت پروتکل‌ها چرخ ورزش کشور را به حرکت در آوردیم

سلطانی فر:‌ موزه ورزش کمک می کند تا نسل‌های آینده بدانند چه کسانی تاریخ ورزش را نوشتند

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حالی که کرونا در کشورهای مختلف فعالیت‌های ورزش را محدود و به تعطیلی کشانده، در کشور ما با رعایت پروتکل‌ها چرخ ورزش کشور را به حرکت در آوردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تندیس 5 تن از قهرمانان افتخارآفرین ورزش کشور گفت: در ایام فاطمیه قرار داریم و این ایام با شهادت فرزند دلبند حضرت فاطمه، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی همزمان شده و یاد رشادت‌های وی را تاریخ کشور و اسلام در خود ثبت خواهد کرد و همواره خاطرات و دلاوری‌ها و ایثار وی در یاد ملت باقی خواهد ماند.

وی تاکید کرد: بعد از چند ده سال که خیلی‌ها اراده کرده بودن به این مهم برسند و به دلایلی به نتیجه رسیده بود، دو سالی است که موزه ورزش محقق شده و هر روز قوی‌تر خواهد بود. یکی از حرکت‌های تکمیلی و جنبی موزه تهیه تندیس قهرمانان است تا نسل‌های آینده بدانند چه کسانی تاریخ ورزش را نوشتند، افتخار آفرینی کردند و باعث غرور ملی شدند و سرود ملی کشور با دلاوری آنها نواخته شده است‌.

سلطانی‌فر گفت: در حالی که ویروس کرونا در کشورهای مختلف فعالیت‌های ورزش را محدود و به تعطیلی کشانده، در کشور ما با رعایت پروتکل‌ها چرخ ورزش کشور را به حرکت در آوردیم و جدا از همایش‌ها اکثر لیگ ها در حال برگزاری است. لیگ‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال و ‌کشتی در حال برگزاری است و لیگ‌های ووشو و کاراته هم آغاز می‌شود. با رعایت پروتکل‌ها این روند را ادامه می‌دهیم و از طریق رسانه‌ها ورزش همگانی و ورزش در منزل و محل کار را توسعه خواهیم داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید