بازدید سرپرست کاروان المپیک توکیو از اردوی تیم ملی بوکس

نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی عصر امروز (دوشنبه ۸ دی) با حضور در سالن شماره 9 آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی بوکس بازدید کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نصرالله سجادی به همراه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته در امور قهرمانان، فرید فتاحیان مدیر اموربین الملل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بوکس به منظور آمادگی ملی پوشان برای حضور در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک  (خرداد ماه سال آینده در پاریس )، بازدید کردند.

در این بازدید حسین ثوری رئیس و حمید رضا قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس و استکی سرمربی تیم ملی بوکس و مربیان حضور داشتند.

در ابتدا حسین ثوری رئیس فدراسیون گزارشی از شرایط اردونشینان ارائه کرد.

در این بازدید نصرالله سجادی ضمن خداقوت به ورزشکاران و کادرفنی تیم ملی بوکس از زحمات ثوری رئیس فدراسیون قدردانی کرد و تلاش شبانه روزی و بی وقفه وی را  نقطه قوت ریس فدراسیون خواند که باعث پیشرفت بوکس خواهد شد.
سرپرست کاروان اعزامی ایران خطاب به ورزشکاران تاکید کرد: با توجه به قطعی شدن برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو و تنها ۷ ماه فرصت باقیمانده باید تمامی تلاش خود را بکار بگیرید که ابتدا در مسابقات کسب سهمیه حضوری موفق داشته باشید و مرحله بعد از انتخاب شدن نیز تلاش خود را برای حضوری موفق در المپیک به کار گیرید.

وی افزود: اکثر شما ورزشکاران جوان هستید و باید بدانید که فقط کسب سهمیه مهم نیست بلکه حضوری موفق در المپیک نیز اهمیت  دارد چراکه این فرصتی است که معلوم نیست دوباره بدست بیاید پس تمامی لحظات باقیمانده تا المپیک را قدر بدانید و تمام تلاش خود را بکارگیرید.

سجادی ادامه داد: خوشبختانه طی جلساتی که با ثوری و کادر فنی بوکس داشتیم از اوایل شرایط ویژه شیوع کرونا شما اردوهای منظمی برگزار کردید و این فرصتی است که شاید تمامی کشورها نداشته باشند پس از این شرایط  بهره ویژه ببرید.
سرپرست کاروان اعزامی به المپیک  در پایان افزود: به رئیس فدراسیون تاکید کردم تا شرایط و امکانات لازم برای شما را فراهم کند ما و دکتر صالحی امیری نیز منابع مالی شما را تامین خواهیم کرد و از این به بعد برای مشاهده تمرینات شما بیشتر به اردوها خواهیم آمد.

در ادامه این بازدید بهداد سلیمی خطاب به ورزشکاران گفت: اکثر آدمها از نظر جسمی باهم برابر هستند آنچه باعث برتری می شود ذهن است، کسی که در ذهنش خودش را روی سکوی المپیک ببیند قطعا به مدال المپیک خواهد رسید پس علاوه بر تمرینات جسمی سعی کنید ذهن خود را برای این میدان بزرگ آماده کنید.

احسان روزبهانی نیز ضمن تشکر و قدردانی از کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰  به نمایندگی از ورزشکاران گفت: من همیشه به شرایط بوکس انتقاد داشتم  اما در حال حاضر شرایط خیلی خوب است و واقعا بچه ها جوان و با انگیزه هستند حمایت های کمیته و بازدید از اردو نیز انگیزه و امید را در بچه ها دو چندان میکند امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید