دلخوری هیات مدیره پرسپولیس از گل محمدی

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنان نسبت به صحبت های اخیر یحیی گل محمدی درباره تصمیمات آنها دلخور هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یحیی گل محمدی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انتقادات تندی را علیه هیات مدیره این باشگاه بابت موافقت با جدایی بشار رسن کرد.

مهر نوشت؛ سرمربی پرسپولیس عدم نتیجه گیری در فصل جاری را نیز گردن این تصمیم هیات مدیره انداخت تا مخالفت خود را با تصمیمات آنها نشان دهد. انتقاداتی که نه تنها به مذاق آنها خوش نیامده است بلکه باعث شد تا هیات مدیره نسبت به جدایی بشار رسن بیانیه‌ای را صادر کرده و لیست بازیکنان این تیم را طبق خواسته‌های کادر فنی اعلام کرده و آنها را برای دفاع از قهرمانی در لیگ برتر کامل بداند.

گلایه‌های هیات مدیره باشگاه به گوش جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس نیز رسیده است. سمیعی که هنوز عضو هیات مدیره باشگاه نیست رابطه خوبی با یحیی گل محمدی دارد و از جدایی بشار رسن نیز گلایه کرده است. با این حال هیات مدیره پرسپولیس خواستار برخورد سمیعی با سرمربی تیم شده تا موضوعات اینچنینی رسانه‌ای نشود و فشار هواداران روی دوش هیات مدیره نیفتد.

سمیعی که بطور مرتب با یحیی گل محمدی در تماس است نشستی را در هفته جاری با وی برگزار می‌کند تا سرمربی پرسپولیس را دعوت به آرامش کند.

این در حالی است که گل محمدی رابطه خوبی هم با علی رغبتی و غلامعلی محمد علیپور در هیات مدیره پرسپولیس دارد اما همچنان با مهدی رسول پناه سرپرست سابق و رئیس فعلی هیات مدیره قهر است تا علیه تصمیمات قبلی او موضع گیره کرده و او را دلیل اصلی جدایی بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس بداند.

 

دیدگاه تان را بنویسید