مدیرعامل نساجی: چرا ما باید تاوان دستور لغو دیدار با پرسپولیس را بدهیم؟

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهم هر چه سریعتر به روند برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر ورود کنند تا حق برخی تیم‌ها به خصوص شهرستانی‌ها ضایع نشود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی امیری در خصوص اعتراض باشگاه نساجی به زمان بازی این تیم و فولاد و اینکه این باشگاه معتقد است باید روز ۵ شنبه با فولاد بازی کند اظهار داشت: متاسفانه برنامه‌ریزی صورت گرفته بسیار بد و نامناسب است. ما نمی‌دانیم به چه کسانی باید حرفمان را بگوییم  ولی از هیئت رئیسه می خواهیم به این نوع برنامه ریزی مسابقات ورود کند.

فارس نوشت؛ امیری خاطرنشان کرد: دیدار ما و پرسپولیس با دستور لغو شده اما آیا ما باید تاوانش را بدهیم؟چرا نساجی باید هر ۴ روز یک بار بازی کند؟ مگر تیم ما و پرسپولیس در یک روز با هم در آن شرایط بازی نکردند؟ چرا تیم ما که باید از شمال کشور به جنوب برود باید روز چهارشنبه بازی کند اما یک تیم دیگر روز پنجشنبه؟

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی پیرامون ۲ باشگاه لیگ برتری گفت: شما به برنامه ارائه شده دقت کنید، فقط ۲ باشگاه نساجی و ذوب آهن از این نوع برگزاری مسابقات ضرر می‌کنند. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ تیم ما در فاصله ۵ دی ماه تا اول بهمن ماه باید ۶ مسابقه را در لیگ برتر انجام بدهد. مگر بازیکنان ما آدم آهنی هستند که اینگونه بازی کنند؟

مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به تضییع حق تیم‌های شهرستانی با برنامه اعلام شده تصریح کرد: با این شرایط ویروس کرونا که بازیکنان تیم ها در معرض خطر ابتلا هستند و همچنین برگزاری بازی های به این فشردگی، عواقب آسیب دیدن بازیکنان بر عهده سازمان لیگ است چون مطمئنا ۴ روز ۴ روز بازی کردن مصدومیت‌های زیادی را در پی خواهد داشت. من به نمایندگی از مردم مازندران و باشگاه نساجی از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهم هر چه سریعتر به روند برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر ورود کنند تا حق برخی تیم‌ها به خصوص شهرستانی‌ها ضایع نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید