کنایه تند مجری صدا و سیما به نکونام + ویدیو

مجری یک برنامه ورزشی در انتقاد به حرف های نکونام در روز گذشته مبنی بر اینکه پرسپولیس باید 12 روز بازی کن تا همه تیم ها به یک تعداد بازی برسند واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان چند روز پیش گفت: «پرسپولیس باید ۱۲ روز بازی کند تا همه تیم‌ها به یک تعداد بازی برسند.» این جمله نکونام اما با کنایه سنگین «رسول مجیدی» از مجریان ورزشی صدا و سیما مواجه شد. 

جواد نکونام روز گذشته در گفت و گو با یک برنامه رادیویی گفت:‌ صحبت من با سهیل مهدی این بود که 12 روز پرسپولیس بازی کند اما همه تیم ها به یک تعداد بازی برسند. شما ببینید من سه بازی بیرون از خانه پشت سر هم دارم که دو تا از آنها با مدعیان است. آقای سهیل مهدی به من گفت که لغو بازی پرسپولیس در برابر ذوب‌آهن و نساجی دستور از بالا بوده است! ما مخالفت خود را با برنامه لیگ اعلام کردیم اما همان برنامه را ابلاغ کردند! یعنی این برنامه اصلا برای تیم های دیگر نیست. مشخص است برای چه تیم هایی این برنامه را تنظیم کردند! 

وی در پاسخ به این پرسش که منظور از دستور از بالا چیست و آیا منظورش وزارت ورزش است، بیان کرد: من نمی دانم دستور از بالا کجا است؛ می تواند طبقه بالا هم باشد!

 

 

حجم ویدیو: 8.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید