مجید جلالی: سازمان لیگ از یک یا دو تیم برای برنامه ریزی اجازه می گیرد! +ویدیو

مجید جلالی، کارشناس فوتبال گفت: همیشه این شائبه وجود دارد که سازمان لیگ از یک یا دو تیم برای برنامه‌ریزی مسابقات اجازه می‌گیرد که تا حدی درست هم هست!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی ، کارشناس فوتبال در اعتراضات باشگاه ها نسبت به برنامه سازمان لیگ گفت: وقتی یک تیم در اعتراض به برنامه‌ریزی لیگ تهدید به بازی نکردن می‌کند، این باب برای تیم‌های دیگر هم باز می‌شود.‌ الان فضا طوری شده که تیم‌ها فکر می‌کنند نباید در اعتراض‌ها و فضاسازی‌ها عقب بیفتند.

جلالی درباره این که این برنامه ریزی روی نتیجه گیری تیم ها تاثیر دارد یا خیر گفت:‌ بعید می دانم این برنامه روی نتیجه گیری تاثیر بگذارد. 

وی درباره اینکه برنامه 5 روز در میان بازی تیم ها در لیگ برتر آیا به تیم فشار می آورد یا خیر ، گفت: ممکن است الان همه تیم های لیگ برتری را با فوتبال های خارجی مقایسه کنند که هر سه روز یا چهار روز یکبار بازی برگزار می کنند اما این را بدانید شرایط فوتبال ایران از لحاظ تکنولوژی متفاوت است یعنی تیم های نمی توانند زود به ریکاوری برسند. ما مجبوریم از روش های تمرینی استفاده کنیم که آن هم جوابگو نیست.

وی ادامه داد: همیشه این شائبه وجود دارد که سازمان لیگ از یک یا دو تیم برای برنامه‌ریزی مسابقات اجازه می‌گیرد که تا حدی درست هم هست!

جلالی درباره پاسخ به این سوال که آیا این اعتراضات یک بازی روانی است برای برگرداندن برخی نتایج در داخل زمین ، گفت:‌ 80درصد این اعتراضات بازی روانی است شما دقت کنید وقتی یک تیم پیش از بازی به داوری اعتراض می کند دو سه تیم مقابل هم این کار را انجام می دهند که به نظرم این فضاسازی ها درست نیست.

حجم ویدیو: 7.88M | مدت زمان ویدیو: 00:05:51 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید