دست رد یوونتوس به پیشنهاد آرسنال

تیم فوتبال یوونتوس حاضر نشده هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال را به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه به خدمت بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نشریه توتواسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه آرسنال هافبک آلمانی خود مسوت اوزیل را به تیم فوتبال یوونتوس پیشنهاد داده اما پاسخ باشگاه تورینی منفی بوده است.

طبق ادعای این نشریه، آرسنال برای اینکه در شش ماه باقی مانده تا پایان قرارداد اوزیل با این تیم مجبور نباشد حقوق هنگفت 350 هزار پوند در هفته او را بپردازد (آن هم در حالی که این بازیکن هیچ جایی در برنامه‌های سرمربی‌اش در لیگ برتر و لیگ اروپا ندارد) به یوونتوسی‌ها پیشنهاد کرده که او را در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه (ماه میلادی پیش رو) به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند و تنها نیمی از حقوق او را هم متقبل شوند اما بیانکونری حاضر به انجام این کار نشده است.

هافبک هجومی 32 ساله آرسنالی‌ها در فصل جاری در فهرست بازیکنان این تیم در لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا قرار ندارد و به نظر نمی‌رسد که میکل آرتتا سرمربی تیم هم قصد اضافه کردن نام او به لیست بازیکنانش در ماه ژانویه داشته باشد. به همین دلیل جدایی او از توپچی‌ها محتمل است هرچند که خودش تأکید کرده که می‌خواهد تا پایان قراردادش در آرسنال بماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید