واکنش فتاحی به درخواست استقلال برای عدم برگزاری داربی در هفته هشتم

سعید فتاحی گفت: اصل لیگ بر مبنای عدالت است و عدالت برای همه تیم ها باید این امر رعایت شود و شرایط تیم ها و دیدار هایی که برگزار شده است برای تمام تیم ها یکسان باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید فتاحی ، رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره درخواست استقلال برای برگزاری داربی در هفته هشتم گفت: داربی به نظرم حساسیت های خودش را دارد و باید برای دو تیم شرایط یکسان باشد افرادی که برنامه ریزی می کنند باید به این نکته توجه کنند. بهتر بود برنامه 15 هفته لیگ اعلام و دیدارهای معوقات بین بازی‌های دیگر برگزار می‌شد  این اتفاقات نمی افتد که تیم های بیایند بگویند من با این تیم این هفته بازی نمی کنم و.... اما وقتی امتیازها تفاوت پیدا می کند هر تیمی یک درخواستی دارد و برای اجرای برنامه ها سازمان لیگ دچار مشکل می شود.

سعید فتاحی در واکنش به بیانیه گل گهر درباره اینکه عنوان کردند این هفته بازی را برگزار می کنند اما دیگر دیداری برگزار نمی کنند تا تمام تیم های شرایط یکسانی داشته باشند و دیدارهای معوق برگزار شود ، گفت:‌اصلا خاصیت لیگ همین است و منطقی است باید شرایط برای تمام تیم های یکسان باشد و دیدارهای معوق برگزار شود.تیم‌ها در حال حاضر حق دارند که خواستار برگزاری لیگ با تعداد بازی‌های یکسان باشند.

وی در پایان گفت:‌اصل لیگ بر مبنای عدالت است و عدالت برای همه تیم ها باید این امر رعایت شود و شرایط تیم ها و دیدار هایی که برگزار شده است برای تمام تیم ها یکسان باشد و من اگر بودم بی‌دلیل مسابقه‌ای را لغو نمی‌کردم.

 

حجم ویدیو: 7.83M | مدت زمان ویدیو: 00:03:37 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید