اقدام اخلاقی گل محمدی؛ اهدای مدال آسیا به یک پسربچه/ یحیی: خبر فوت هوادار یاسوجی دردناک تر از نایب قهرمانی بود+عکس و فیلم

یحیی گل محمدی مدال خود از فینال لیگ قهرمانان آسیا را به فرزند هوادار فقید پرسپولیس اهدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بهروز خورشیدیان هواداری بود که پس از شکست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از استرس و ناراحتی این باخت، دچار سکته قلبی شد و درگذشت. بازیکنان تیم پرسپولیس نیز روز گذشته با عکس او وارد زمین شدند تا این چنین یاد و خاطره این هوادار را زنده نگه دارند.

اما یحیی گل محمدی دست به کار بزرگی زد و مدال آسیایی خود را به سامی، فرزند زنده یاد بهروز خورشیدیان داد تا این چنین در این روزها سخت، او را خوشحال کرده باشد.

گل محمدی به دیدار خانواده خورشیدیان در یاسوج هم رفت و به آن ها تسلیت گفت.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در این دیدار گفت: روح مرحوم بهروز خورشیدیان شاد باشد و نمی‌دانم با چه زبانی به خانواده خورشیدیان تسلیت عرض کنم. دست داشتیم که همراه مدیرعامل و بازیکنان تیم پرسپولیس خدمت خانواده خورشیدیان برسیم اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی مقدور نشد، انشاالله خدمت شما خواهیم رسید. برای سامی ۸ ساله فرزند مرحوم خورشیدیان آینده خوبی را آرزو می‌کنم، این همه عشق و علاقه‌ای که مرحوم بهروز خورشیدیان به پرسپولیس داشت می‌تواند انگیزه ای برای ما و تیم پرسپولیس باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: قهرمان نشدن تیم پرسپولیس در فینال آسیا برای ما یک درد بود اما خبر فوت هوادار یاسوجی پرسپولیس دردناک‌تر بود. ان شاالله جواب این همه عشق و علاقه مرحوم خورشیدیان را با بازی خوب در زمین فوتبال می‌دهیم.

همچنین سامی ۸ ساله فرزند بهروز خورشیدیان هوادار فقید یاسوجی پرسپولیس نیز گفت: آرزو می‌کنم که پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

گل‌محمدی از سامی فرزند خردسال ۸ ساله هوادار پرسپولیس (مرحوم بهروز خورشیدیان) دلجویی کرد و همچنین پیراهنی به امضای همه بازیکنان تیم به فرزند این هوادار از دست رفته اهدا کرد.

photo_2020-12-26_15-12-47 (2)

 

حجم ویدیو: 32.05M | مدت زمان ویدیو: 00:03:49 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید