پیش بینی نماد های صعودی بورس در هفته دوم دی ماه

یک کارشناس بازار سرمایه از وضعیت خوب برخی گروه های از جمله دارویی، غذایی، زراعی و ... در هفته جاری خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد، کار و درآمد جی پلاس: امیر سیدی کارشناس بازار بورس در پاسخ به سوالی مبنی بر  وضعیت معاملات در هفته جاری،  به خبرنگار جی پلاس گفت: به نظر من سهام های خرد در گروه های غذایی، زراعت، دارویی وسیمانی که هم اکنون تحرکاتی خوبی دارند،  بازار برای آنها یک دست مثبت است ولی در سهام بزرگ ما مقداری نوسان خواهیم داشت.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: سرمایه گذاران حتما دقت کنند که عملیات کدام سهام ها با توجه به وضعیت روز کشور خوب یا رو به بهبود هستند. ما کانون میبینیم بر اساس قیمت جهانی گروه فلزی و در حوزه زراعت و غذایی یک سری مولفه های مستعد رشد را شاهد هستیم.

وی افزود: همچنین سهام داران با نوجه به تولید کالاهای با دوام مصرفی مانند تجهیزات برقی و لوزام خانگی و صنایع دارویی که ممکن است به دلیل تغییر نرخ مبنای ارز 4200 تومانی افزایش فروش داشته باشند و همچنین در صنایع پتروشیمی با توجه به اخبار واکسن کرونا و افزایش قیمت مثل متانول و پلی اتیلنیک بررسی دقیق داشته باشند چراکه بهتر است در این حوزه ها خود را متمرکز کنند  تا اینکه بخواهندبراساس موج سواری ها روی صف های خرید وفروش برنامه ریزی کنند.

دیدگاه تان را بنویسید