برنامه پخش فیلم های سینمایی شبکه نمایش/ مرور آثار دنزل واشنگتن

شبکه نمایش این هفته فیلم های «دنزل واشنگتن» را مرور خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ این شبکه در بخش موضوع منتخب هفتگی خود، به فیلم هایی با مضامین محیط زیست می پردازد.

همچنین در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی»، روز جمعه ۱۲ دی ماه فیلم سینمایی «چ» ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

تله فیلم و فیلم های ایرانی شبکه نمایش در هفته پیش رو فیلم های: پلاگ، زنگ حساب، نیلا زنده است، مسیر روشن، لب دریا، منفی ۱۶۸ درجه و سیانور هستند که به ترتیب از شنبه ۶ تا ۱۲ دی ماه ، در ساعت ۱۳ پخش خواهند شد.

در بخش موضوعی منتخب هفته، این شبکه بخش ساعت ١٩ خود را به پخش فیلم هایی با مضامین محیط زیست اختصاص داده است که به ترتیب فیلم های: نهنگ آزاد۲، معدن، آب ۱، آب ۲، جنگل بان جوان، عملیات جنگل و حامی گرگ روی آنتن می روند.

شبکه نمایش در بخش مرور آثار بازیگران، این هفته به فیلم هایی از دنزل واشنگتن می پردازد. این بازیگر برنده جایزه اسکار، با حضورش در فیلم های مختلف و با به تصویرکشیدن زندگی واقعی بعضی از شخصیت ها مثل مالکوم ایکس، رابین کارتر و ... توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

این هفته به ترتیب فیلم های: آنتوان فیشر، توقف ناپذیر، دو اسلحه، مالکوم ایکس، حصارها، مناظره و جان کیو که این بازیگر در آنها نقش آفرینی کرده است، در ساعت ٢١ پخش می شوند.

فیلم های بخش جذاب شبکه نمایش ساعت ۲۳ به ترتیب از شنبه تا جمعه ۱۲ دی ماه افتخارتامی موریس، قرارداد، دست شیطان، کنوک، همراه مرموز، محافظ و چ هستند.

فیلم های کلاسیک این هفته به ترتیب: صد هزار دلار، اتاق سبز، گرسنه، نیوکلاس نیکلبی، دو مرد در شهر خواهند بود.

دیدگاه تان را بنویسید