واکنش کلوپ به احتمال رفتن صلاح به رئال یا بارسلونا

سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد ستاره مصری تیمش از حضور در آنفیلد خوشحال است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمد صلاح فعلاً هنوز در لیورپول بازی می کند و قصد رفتن از این تیم را نیز ندارد. به گفته مربی تیم یورگن کلوپ ، مهاجم مصری خوشحال است و دلیلی برای ترک او نمی بیند.

ایسنا نوشت: هفته گذشته صلاح ۲۸ ساله در اسپانیا مصاحبه ای انجام داد که در آن مهاجم مصری گفت فکر می کند رئال مادرید و بارسلونا دو باشگاه بزرگ هستند. صلاح درباره رفتن به یکی از این دو تیم گفت: چه کسی می داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

همین صحبت های صلاح بود که که منجر به حدس و گمان شد. صلاح ناراضی خواهد بود زیرا ترنت الکساندر-آرنولد در بازی لیگ قهرمانان برابر میدتیلند از بازوبند کاپیتانی استفاده می کند و صلاح بازوبند را به بازو نبست. همه این شایعات و گمانه زنی ها باعث شد که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به آن واکنش نشان دهد.

کلوپ گفت: محمد صلاح شرایط خوبی دارد. او واقعاً در فرم خوبی است و این چیزی است که برای من مهم است.  هیچ عکسی از تمرین امروز صبح گرفته نشده است. اگر چنین بود ، می توانستید لبخند او را ببینید تا از آن لذت ببرید.

لیورپول توانست سال ۲۰۲۰ میلادی را با صدرنشینی در لیگ برتر به پایان ببرد و نشان دهد در این فصل نیز مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر است.

دیدگاه تان را بنویسید