سرمربی نساجی: پرسپولیس نایب قهرمان آسیا است و نیازی به تعریف ندارد

سرمربی نساجی ضمن تعریف از پرسپولیس، تاکید کرد که تیمش آماده بازی است و افزود: «می‌خواهیم بازی آبرومند و در شأن تیم بزرگ نساجی انجام بدهیم».

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تیم پرسپولیس نایب قهرمان است و نیازی به تعریف من ندارد.

وحید فاضلی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس اظهار داشت:  تیم پرسپولیس نایب قهرمان است و نیازی به تعریف من ندارد. تیم نساجی آماده بازی است و طبق قولی که داده بودم تلاش می‌کنیم تیم سخت کوش زمین باشیم و این موضوع در کنار پیاده کردن تفکرات تاکتیکی و برنامه‌های مان خیلی اهمیت دارد. می‌خواهیم بازی آبرومند و در شأن تیم بزرگ نساجی انجام بدهیم.

وی ادامه داد: در شش دیدار قبلی‌مان ۱۲ نیمه را پشت سر گذاشتیم اما فقط دو نیمه بد داشتیم. به بازیکنانم ایمان دارم و آنها نتایج را در ادامه رقم می‌زنند. از هواداران هم به دلیل حمایت شان تشکر کرده و امیدوارم بتوانیم جواب خوبی به این حمایت‌ها بدهیم.

سرمربی تیم نساجی تصریح کرد: تنها نیمه اول دیدار با سپاهان و مس رفسنجان بد بودیم و این امر نشان می‌دهد فرآیند خوبی داشته‌ایم. در چهار هفته اول با همین بازیکنان چنین نتایجی کسب کردیم. 

فاضلی درباره فشردگی بازی‌های نساجی توضیح داد: به لحاظ فیزیولوژیک، روانی و شرایط آماده سازی تیم‌های ما در سطح بالایی نیستند و باید این موضوع را قبول کنیم. این فشردگی به تمام تیم ها ضرر می‌زند و آمار آسیب دیدگی‌ها بالا می‌رود. کمک خاصی هم به فوتبال ایران نمی‌کند. 

وی افزود: از مسئولان سازمان لیگ به دلیل زحمات شان تشکر می‌کنم اما باید دید چه موضوعی سبب پیشرفت و کمک به فوتبال ایران می شود، این نظر من است.

سرمربی تیم نساجی درباره برنامه‌های روحی و روانی که برای بازیکنانش پس از دو باخت متوالی طراحی کرده است، گفت: بچه‌های ما می‌دانند برد مقابل آلومینیوم نفت مسجد سلیمان جزو همان فرآیندی است که باید طی کنیم. مهم است در این روند خود را زود جمع کرده و با ریکاوری سریع تر بتوانیم به جدول مسابقات بازگردیم. بچه‌های ما هم این موضوع را درک کرده و بازیکنان باتجربه تر خیلی کمک کرده‌اند. 

فاضلی افزود: حامد شیری، مصطفی بیژن، روزبه شاه علی دوست و مهدی نظری نفرات بزرگی هستند که باید در این روزها خودشان را نشان بدهند و این کار را هم انجام داده‌اند. عصای دست من بوده اند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا نساجی ارائه گر یک بازی خوب و مقتدرانه مقابل پرسپولیس باشد.

ادامه دارد...

دیدگاه تان را بنویسید