گزینه احمدی نژاد برای کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال چه کسی است؟

احمدی نژاد در لایو اینستاگرامی به سوالی درباره اینکه او به علی آبادی گفته است برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کند پاسخ داد و گفت:‌ منظور این نبود که وارد فوتبال شوم و سرمربی تیم یا رئیس فدراسیون بشوم و یا مسائلی از این دست!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمود احمدی‌نژاد دیروز در لایو اینستاگرام خود پاسخگوی چند سوال ورزشی از سوی خبرنگاران این حوزه بود. محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوالات مطرح شده درباره برکناری علی دایی از تیم ملی پس از شکست ایران در برابر عربستان در اینستاگرام اعلام کرد: «نگاه رو به عقب چیزی را تغییر نمی دهد و این مسئله به هیچ وجه دغدغه جامعه ورزشی نیست.ضمن اینکه در سطح رئیس جمهور نیست که وارد چنین مسائلی شود!»

همشهری آنلاین نوشت؛ این در حالی است که برخی برکناری علی دایی  را به راه ندادن رییس جمهور و همراهانش توسط سرمربی وقت تیم ملی  به رختکن  بین دو نیمه بازی ایران و عربستان ارتباط دادند. چند بازیکن تیم ملی اتفاق بین دو نیمه را تایید کردند و علی دایی هم در برنامه نود به نوعی ماجرای برکناری اش از سوی رییس‌جمهور وقت را تایید کرد.

احمدی نژاد همچنین در پاسخ به این سوال که به علی آبادی گفته برای ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال پیش قدم شود وگرنه شخصا اقدام خواهد کرد، پاسخ داد: این یک ادبیات مدیریتی است. منظور این نبود که وارد فوتبال شوم و سرمربی تیم یا رئیس فدراسیون بشوم و یا مسائلی از این دست!

احمدی نژاد در پاسخ به سوالی درباره اینکه قصد داشته فیفای اسلامی تأسیس کند هم گفت: رئیس جمهور باید آرمان ها و اهداف بزرگ داشته باشد. اگر  اتحادیه ای مثل فیفا تشکیل شود و کار را درست انجام ندهد، چه اشکالی دارد که یک اتحادیه موازی آن درست شود؟

 

دیدگاه تان را بنویسید