جی پلاس

پرسپولیس قربانی پنالتی های سمیعی شد؛ نه اولسان!

پیشکسوت پرسپولیس درباره ماجرای انتشار فیلم جنجالی پنالتی زدن سمعیی پیش از دیدار پرسپولیس و اولسان توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ضیا عربشاهی در بخش هایی از صحبت هایش با یک خبرگزاری از ماجرای انتشار فیلم جنجالی پنالتی زدن مدیرعامل پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت و گفت: قبل از بازی پرسپولیس و اولسان، جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری به عنوان مدیرعامل و معاون اجرایی وسط زمین تمرین رفته و به هم پنالتی می‌زنند. این موضوع ایرادی ندارد اما اینکه برای خودنمایی فیلم پنالتی زدن را منتشر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، جای بحث دارد. برخی مدیران از مدیریت فقط پیراهن دست گرفتن و عکس گرفتن با بازیکنان را بلد هستند و از این راه می‌خواهند سرشناس شوند. سال‌هاست سمیعی را می‌شناسم و می‌ دانم پرسپولیسی‌است و با یکی از بهترین بازیکنان فوتسال ایران هم آشنایی نزدیکی دارد. از سمیعی می‌پرسم آیا شناسنامه پرسپولیس امثال علی پروین و محمود خوردبین هستند یا نیستند؟ چرا جای اینکه با بردن شناسنامه‌های باشگاه به قطر، شرایط روحی بازیکنان و کادر فنی را افزایش بدهید، نفرات دیگری را با تیم بردید.

به گزارش جی پلاس، صحبت های ضیا عربشاهی را می توان درد بزرگ دو تیم پرسپولیس و استقلال دانست که به وسیله افرادی مدیریت می شوند که جایگاهی در فوتبال ندارند و حتی در خصوص مدیریت هم تجربه کارآمدی در اختیارشان نیست.

شاید سمیعی به خاطر ارتباط بهتر با بازیکنان و ایجاد یک فضای دوستانه اقدام به انجام این کار کرد اما آیا این موضوع کمکی به پرسپولیس کرد؟! پرسپولیسی ها به جای اینکه نیاز به یک مدیر شوخ طبع داشته باشند، شخصی را می خواهند که بتواند مشکلات را حل کند و وظایفی که در حیطه مسئولیتش است را انجام دهد.

قطعا سمیعی مقصر این ماجراها نیست بلکه وزارت ورزش است که افرادی امثال سمیعی و مددی را برای دو تیم پرطرفدار به عنوان مدیرعامل معرفی می کند. این لزوما به معنای بد بودن چنین افرادی نیست، بلکه آن ها قابلیت رهبری و هدایت امور باشگاه های بزرگ را ندارند.

شاید در آن زمان پرسپولیس بیش از آن که به پنالتی زدن و ایجاد جو دوستانه توسط مدیریت نیاز داشته باشد؛ محتاج این بود که مسائلی چون قرارداد بشار رسن یا دیگر بازیکنان حل شود.

اگر به جای افرادی که مانع حضور بسیاری از بازیکنان نظیر رسن، علیپور، ترابی و ... شدند پرسپولیس می توانست از بزرگترهای تیم خود در قطر بهره ببرد که متاسفانه این کار هم توسط مدیریت باشگاه صورت نگرفت.

دیدگاه تان را بنویسید