سهم 20درصدی کالدرون از پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بخشی از پاداش نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را صرف پرداخت بدهی خود به کالدرون می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه  پرسپولیس  پس از عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون سرمربی فصل گذشته خود با شکایت این مربی در کمیته انضباطی فیفا روبرو شد تا محکوم به پرداخت 580 هزار دلار به وی شود.

مهر نوشت؛ با این حال مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس خواهان بررسی دوباره این پرونده در دادگاه عالی ورزش شد تا پرسپولیس فرصت کافی برای فراهم کردن مبلغ بدهی خود پیدا کنند.

دادگاه عالی ورزش نیز لایحه دفاعی پرسپولیس را در جلسه آنلاین با حضور وکلای باشگاه و کالدرون مورد بررسی قرار داد تا در آینده‌ای نزدیک رای نهایی خود را صادر کند.

کالدرون که در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاری فرد با بی تدبیری از پرسپولیس کنار گذاشته شد حالا به بزرگترین دغدغه جعفر سمیعی تبدیل شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که بهتر از هر شخص دیگری می‌داند سرخ پوشان دوباره محکوم می‌شوند، چاره‌ای جز پرداخت طلب سرمربی پیشین پرسپولیس ندارد.

سرخپوشان که با نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پاداش 2 میلیون و 810 هزار دلار دریافت کرده‌اند حالا مجبور به پرداخت نزدیک به 20 درصد از این پاداش بابت بدهی به کالدرون است تا تکلیف اولین خروجی پول از منبع پاداش نایب قهرمانی این تیم مشخص شود.

دیدگاه تان را بنویسید