باید از کادرفنی حمایت کنیم تا فشار از روی تیم برداشته شود

پیشکسوت استقلال:‌ برخی ها حتی اگر مورینیو هم بیاید برای او حاشیه سازی می کنند

پیشکسوت استقلال تهران گفت: حواشی متاسفانه اجازه نمی‌دهد تا استقلال روی غلطک بیافتد. یک عده حتی اگر مورینیو هم بیاید، برای او حاشیه‌سازی می‌کنند. ما باید از کادرفنی حمایت کنیم تا فشار از روی تیم برداشته شود. باید حداقل تا نیم فصل به کادرفنی فرصت دهیم تا تفکرات فکری و همکارانش در تیم ارائه شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره وضعیت آبی‌پوشان گفت: من همیشه از فکری حمایت کرده و می‌کنم. او تیم خوبی دارد و از کادرفنی استقلالی هم بهره می‌برد. به هرحال ما پتاتسیل بالایی داریم. حواشی متاسفانه اجازه نمی‌دهد تا استقلال روی غلطک بیافتد. یک عده حتی اگر مورینیو هم بیاید، برای او حاشیه‌سازی می‌کنند. ما باید از کادرفنی حمایت کنیم تا فشار از روی تیم برداشته شود. باید حداقل تا نیم فصل به کادرفنی فرصت دهیم تا تفکرات فکری و همکارانش در تیم ارائه شود. 

وی افزود: از هواداران می‌خواهم به تیم فرصت دهند. ما بعد از گل‌گهر، داربی را در پیش روی داریم و در توان این کادرفنی هست که در آن بازی موفق شود. قبول دارم نمایش تیم آن چیزی نیست که هواداران انتظار دارند ولی با حوصله و حمایت می‌توانیم به روزهای خوب برسیم. نبودن دیاباته مهم است. او یک مهره کلیدی است. چون او با قایدی زوج بود، با اضافه شدنش، می توانیم شاهد درخشش مجدد قایدی هم باشیم.

این پیشکسوت استقلال با انتقاد از داوری‌های لیگ برتر، بیان کرد: متاسفانه داوری‌ها اصلا خوب نیست. ما در این چند ساله گذشته از داوری خیلی ضربه خورده‌ایم. قضاوت‌های بدی را در این فصل دیده‌ایم که روی نتایج تاثیر گذار بوده‌اند. من از کمیته داوران می خواهم از داوران با تجربه که مدیریت بازی را بلد هستند، در بازی‌های استقلال استفاده کنند. 

او ادامه داد: داور بازی استقلال و ذوب‌آهن، چندمین بازی بود که سوت می‌زد؟ مگر داور آزمایشی باید برای استقلال سوت بزند؟ انقدر قضاوت‌ها ناعادلانه است که فکری به داوری اعتراض می‌کند. مگر احساسات هواداران بازیچه داور است؟ فکری دوست و همبازی من است و از او می‌خواهم تمرکزش روی تیم باشد و به این مسائل دیگر توجه نکند چون ظاهرا گوش شنوایی نیست. ما از فکری قطعا حمایت می‌کنیم.

نوری در پایان درباره انتخاب مدیرعامل جدید استقلال هم گفت: من احساس می‌کنم آقای مددی و اعضای هیات مدیره به دنبال حل مشکلات هستند و برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنند. همه اعضای هیات مدیره فعلی واقعا استقلالی هستند. امسال امیدواریم که با تلاش‌های آقای مددی که اخیرا سمت مدیرعاملی استقلال را برعهده گرفته‌اند و همکاری هیات مدیره، بتوانیم به قهرمانی برسیم. به هرحال مددی اخیرا مدیرعامل شده و باید همه به او هم کمک کنیم. بنده و سایر پیشکسوتان هم هرکاری بتوانند برای موفقیت استقلال انجام می‌دهند. قرار است از سوی آقای مددی حکم اعضای کمیته فنی هم صادر شود تا اعضا بتوانند به تیم کمک کنند. البته باید تاکید کنم که اعضای کمیته فنی به دنبال کمک کردن هستند و هیچوقت در امور تیم دخالت نخواهند داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید