جی پلاس

سلبریتی ها کرونا نمی گیرند؟/ دِبِست مجازی شد؛ دومین جایزه مرحوم حجازی حضوری!

در شرایطی که فستیوال ها و رویدادهای بزرگ بین المللی به صورت مجازی برگزار می شود و دولت ایران هم مردم را از هر گونه تجمع پرهیز کرده، دومین جایزه مرحوم ناصر حجازی در ساعات پایانی امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش و تیم استقلال برگزار شده است!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ امشب مراسمی تحت عنوان دومین جایزه مرحوم ناصر حجازی، اسطوره باشگاه استقلال و فوتبال ایران با حضور تعدادی از پیشکسوتان برگزار شد و چهره های شناخته شده ورزشی از جمله مهدی امیرآبادی، مهدی کشاورز، سعید رمضانی، حسین کلانی، بهنام ابوالقاسم‌پور و خانواده‌های ناصر حجازی، خانواده مرحوم جعفر کاشانی و منصور پورحیدری و همچنین کادرفنی و مدیریتی استقلال حضور داشتند.

برگزاری این مراسم به صورت حضوری در شرایطی است که مقامات دولتی در ایران برای کاهش شیوع کرونا، هرگونه مراسم و رویدادی را لغو یا به صورت مجازی برگزار کرده اند تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود اما این جشنواره که دومین سال خود را پشت سر می گذارد به صورت حضوری برگزار شده و جالب این است که تا ساعات پایانی روز انجام شده و برخی از چهره‌ ها بعد از ساعت محدودیت عبور و مرور در شهر، در این مراسم حضور داشتند.

این اتفاق را با مراسم‌ های بزرگ ورزشی و هنری مانند برترین های سال فوتبال جهان (THE BEST)، جشنواره فیلم برلین، جشنواره های مطرح فیلم و ... مقایسه کنید که قطعا شرایط و امکان لازم برای برگزاری این رویدادهای بین المللی با رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند اما آن ها هم به تبعیت از شیوه نامه های بهداشتی، خود را ملزم به برگزاری این رویدادها به صورت مجازی می دانند.

مشخص نیست چرا نهادهای ناظر که تاکید زیادی روی جلوگیری از برگزاری مراسم های سوگواری و دید و بازدیدهای خانگی دارند، اجازه برگزاری این مراسم را داده اند و کسی جلوی انجام آن را نگرفته است؟

 

دومین جایزه ناصر حجازی

 

قطعا جایگاه اسطوره های ورزش مانند ناصر حجازی، منصور پورحیدری، جعفر کاشانی و ... بر کسی پوشیده نیست ولی چه ضرورتی دارد در شرایطی که روزانه بالغ بر 200 نفر جان خود را از دست می دهند و کشور به تازگی بحران 400 فوتی در روز را پشت سر گذاشته، این رویداد در ساعات پایانی روز برگزار شود؟

عجیب اینکه چهره هایی که باید الگویی برای مردم باشند و آن ها را به رعایت پروتکل های بهداشتی تشویق و ترغیب کنند، خودشان را ملزم به رعایت قوانین اجتماعی نمی دانند و خودشان را بالاتر از این موضوع تصور می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید