درخواست عجیب قلعه نویی از اتاق فکری که دنبال تخریب او هستند

سرمربی گل گهر معتقد است بر اساس آمار موجود، او در هر تیمی که حضور داشته یک فوتبال هجومی ارائه داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تمرینات تیم گل گهر سیرجان صدرنشین لیگ برتر برای برگزاری بازی با ذوب آهن در حال انجام است. امیر قلعه نویی سرمربی سیرجانی ها در حاشیه تمرین امروز تیمش در گفتگویی صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

فوتبالی نوشت: سرمربی گل گهر در مورد اینکه تیم آنها راحت به گل می رسد ولی سایر تیم ها خیلی سخت به گل می رسند، پاسخ داد: یک مجموعه و اتاق فکری که از سال 88 و پس از قهرمانی با استقلال در مشهد، بیش از 10 سال است که هدفشان فقط زدن قلعه نویی است. اگر شما فقط به آمار کلی سالهای گذشته مراجعه کنید، همیشه تیم هایی که بنده مسئولیتش را در هر جایگاهی داشتم، تیم های هجومی بودند. بعضی مواقع حتی دو آقای گل داشتیم ولی آن اتفاق فکر مترصد این بود که قلعه نویی را بزند و خیلی جاها من را زدند و به من آسیب وارد کردند که آنها را به خدا واگذار می کنیم.

او گفت: هنوز رکورد بیشترین گل زده و کسب بیشترین امتیاز دست من است. اکثر تیم هایی که من در آنجا بودم آقای گل از تیم من بوده است. ما بیشتر از اینکه به فکر دفاع باشیم، به فکر فوتبال هجومی هستیم. آن اتفاق فکر میکروفن و قلم های زیاد و قوی ای داشتند و تا توانستند به ما حمله کردند و ما را زدند ولی این مسئله برای من مهم نبود. در هر تیمی که باشیم، اصول و اهدافی داریم که آن را دنبال می کنیم.

قلعه نویی گفت: متاسفانه یک سری از هواداران با این اتفاق فکر هم صدا شدند ولی اصول کار ما بر روی تمرینات 50 متر رو به جلو و ضربه به دروازه بود البته باید روی اصول دفاعی هم کار کنیم ولی تماشاگر نیز دوست دارد بازی بجای یک بر صفر با نتیجه دو بر یک تمام شود. امسال زوج های خوبی در خط حمله داریم و امیدواریم این ثبات تیمی نیز حفظ شود.

سرمربی گل گهر در مورد آمار گلزنی گادوین منشا در لیگ بیستم گفت: ما این کار را در تیم های دیگری نیز انجام دادیم. مثلا روزی که من قصد داشتم سیدجلال حسینی را در مقابل ازبکستان بازی بدهم، یک سری مقاومت ها صورت گرفت. شما باید براساس افکار تیمی، بازیکنان را انتخاب کنید.

او گفت: بازیکنان دیگری نظیر سجاد شهباززاده یا کی روش استنلی نیز اینگونه بود و آن اتفاق فکر اجازه نداد استنلی 6 هفته بازی کند ولی ما بعد از دیدن فیلم های این بازیکن، استنلی را انتخاب کردیم و رقم قرارداد او خیلی پایین بود. ولی به افکار تاکتیکی ما می خورد. اکنون منشا نیز اینگونه است. به نظر من تنها سالی است که منشا تمرینات پیش فصلش را انجام داده است. او جزو بازیکنان کاملی است. هم روی هوا و هم روی زمین قوی است. او به خوبی حفظ توپ می کند و از دو پایش استفاده می کند و ویژگی های خوبی دارد ولی اکنون شرایط بدنی او آماده است و بازیکنان کنارش نیز او را همراهی می کنند.

او گفت: امیدوارم کرونا به همه ما درسی بدهد که از آدمیت به انسانیت تبدیل شویم. چرا که این زندگی زود می گذرد. به قول بزرگی چه زود، دیر شد. اگر می خواهند قلعه نویی را بزنند، این کار را انجام دهند ولی با تیم او کاری نداشته باشند. آدم ها بروند دنبال معرفت و آرامش و این کرونا درس بزرگی برای ماست.

او ادامه داد: این افرادی که در این سالها من را زدند، با خودشان و خدایشان خلوت کنند و بروند دنبال اینکه انسانیت بدست بیاورند. دنیا به سمتی رفته است که به آرامش، معرفت و اخلاق مداری دارد. کرونا آسیب های زیادی به کل دنیا زد ولی از این مسئله درس بگیریم و به قداست و کرامت انسان ها احترام بگذاریم. این زندگی خیلی زودگذر است.

قلعه نویی در مورد درگذشت پائولو روسی و مارادونا گفت: مردم خیلی از قضایا جلوترند. زندگی مارادونا فراز و نشیب های زیادی داشت ولی پس از فوتش، مردم حق مطلب را ادا کردند. عمر ما نیز زود می گذرد و کسانی که به ما آسیب زدند، اگر وجدان دارند به آن مراجعه کنند.

دیدگاه تان را بنویسید