خوردبین: آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است

محمود خوردبین گفت: لیگ قهرمانان آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  محمود خوردبین  درباره دیدار  پرسپولیس  و  اولسان هیوندای کره جنوبی  در  فینال لیگ قهرمانان آسیا  اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی خواهد داشت. تیم کره‌ای در بازی با تیم ژاپنی کیفیت خود را نشان داد اما پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر ایران است و از تیمی نمی‌ترسد.

ایرنا نوشت؛‌ وی ادامه داد: پرسپولیس وضعیت و شرایط خوبی برای این بازی دارد، البته لغو دو بازی آخر کار را سخت کرده اما من به پرسپولیس و بازیکنان و کادر فنی آن ایمان دارم.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است. ما 2 ، 3 سال پیش به فینال رسیدیم اما از کسب قهرمانی جا ماندیم. حالا وقت آن است پرسپولیس با این عنوان در آسیا برسد و اولین تیم ایرانی باشد که به قهرمانی در لیگ قهرمانان می رسد.

خوردبین درباره شرایط پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس نسبت به دوره گروهی و حذفی اول، چهار بازیکن را ندارد و این یعنی کار مشکل است. ضمن اینکه از این چهار بازیکن، سه بازیکن در خط هجومی و حمله تیم بودند، این کار را کمی برای ما سخت تر می کند.

وی عنوان کرد: مهدی عبدی و آرمان رمضانی می‌توانند برای پرسپولیس مفید باشند. باید به این دو بازیکن جوان و بقیه بازیکنان روحیه بدهیم تا آنها با همه توان خود مقابل اولسان به زمین بروند. مطمئن هستم همه بازیکنان با جان و دل به زمین می روند تا قهرمان آسیا شوند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سالهای گذشته بارها ثابت کرده که از تیم بازی های بزرگ است. خیلی وقت ها شده بود که همه از شرایط و نتیجه پرسپولیس ناامید بودند اما پرسپولیس حریف خود را شکست داده، حالا هم مطمئن هستم که در بازی با اولسان اتفاقات خوبی رخ می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید