باشگاه پرسپولیس جواب النصری ها را داد

باشگاه پرسپولیس پس از رد درخواست النصر عربستان از سوی دادگاه CAS بیانیه ای صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس پس از رد درخواست تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا از سوی باشگاه النصر در دادگاه CAS بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

دادگاه داوری ورزش بار دیگر رای به پیروزی باشگاه پرسپولیس مقابل شکایت‌های پیاپی النصر عربستان داد و با درخواست این باشگاه مبنی بر تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

این اتفاق بعد از لطف خدا، با پیگیری مدیریت و تیم حقوقی رقم خورد تا النصر را پس از شکست دادن در نیمه نهایی، چند بار دیگر در دادگاه‌های مختلف و معتبر شکست دهیم. کِشتی به گل نشسته النصر به دنبال راهی برای حضور در فینال بود اما تلاش مسئولان این باشگاه عایدی جز هزینه‌های آنچنانی و ناکامی‌های بین‌المللی در پی نداشت.

پرسپولیس برای حضور در این رقابت‌ها، هرگز به دنبال رفتار غیر قانونی نبود و طبق مراحل و مفاد قانونی مقابل شکایت‌ها ایستاد. همه قراردادها قبل از سفر به دوحه تنظیم شده و کوچکترین منع قانونی برای استفاده از بازیکنان وجود نداشت. به هر حال، پرسپولیس با تازه‌ترین تصمیم دادگاه داوری ورزش، قطعا در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد و شکایت النصر بار دیگر رد شد. این موفقیت حقوقی را باید به هواداران تبریک گفت. امیدواریم با هدف‌گذاری کادر فنی و بازیکنان، پرسپولیس به قهرمانی برسد و تاریخ‌ساز شود‌.

دیدگاه تان را بنویسید