جی پلاس

زن و مرد فوتبال سال فیفا را بشناسید/ "برنز" و "لوا" بر بام فوتبال جهان+فیلم

لوسی برنز زن سال فوتبال جهان و روبرت لواندوفسکی مرد سال فوتبال جهان در سال 2020 از نگاه فیفا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛  مراسم برترین های فوتبال جهان در سال 2020 (THE BEST) به میزبانی فیفا و به صورت مجازی برگزار شد که در این رویداد بهترین فوتبالیست زن و مرد جهان معرفی شدند و لوسی برنز، مدافع انگیسی به عنوان بهترین فوتبالیست زن و رابرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ به عنوان بهترین فوتبالیست مرد جهان معرفی شدند.

لوسی برنز، مدافع 29 سالکه کنونی منچسترسیتی است که توانست در سال 2019-20 عناوین تیمی مختلفی را به دست آورد. او ابتدا با لیون افتخارآفرینی کرد و با این تیم سه گانه فوتبال اروپا شامل لیگ فرانسه، جام اتحادیه فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد. او برای فصل جدید به منچسترسیتی منتقل شد و در طول فصل توانست با این تیم قهرمان جام حذفی انگلیس شود.

بهترین های سال فیفا

از دیگر افتخارات برنز باید به بهترین فوتبالیست جهان از دیدگاه BBC، حضور در تیم منتخب فوتبال زنان از نگاه فدراسیون تاریخ و آمار و ... هم اشاره کرد. لوسی در سال گذشته نیز توانسته دو بار دیگر قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، رتبه سوم جام جهانی و همینطور بهترین فوتبالیست سال انگلیس شود.

در بخش مردان نیز، رابرت لواندوفسکی با پشت سر گذاشتن کریستیانو رونالدو  و لیونل مسی تبدیل به مرد سال فوتبال جهان شد. او به همراه بایرن مونیخ تاکنون 5 گانه را کسب کرده که مهم ترین آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، بوندس لیگا و سوپرکاپ اروپا است و به زودی این فرصت را دارد که جام باشگاه های جهان را هم بالای سر ببرد.

او با گل های بیشمار خود در ترکیب بایرن مونیخ تبدیل به آقای گل بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم شده و کارشنساسان بسیاری او را بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان می دانند که توانست در مراسم فیفا هم این عنوان را از آن خود کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید