واکنش محمد بنا به عملکرد ایران در جام جهانی کشتی فرنگی؛ سرتان را بالا بگیرید، اوضاع همیشه اینطوری نمی‌ماند!

سرمربی تیم ملی فرنگی بعد از عدم نتیجه‌گیری دو نماینده کشورمان در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی گفت:سرتون رو بگیرید بالا و با افتخار برگردین به خونه‌تون ایران. اوضاع که همیشه اینطوری نمی‌مونه!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هر دو عضو اعزامی تیم ملی فرنگی ایران به جام جهانی انفرادی در این رقابت‌ها شکست خوردند و از حضور در فینال بازماندند.

جی پلاس، حسین نوری که به دیدار رده‌بندی وزن 87 کیلوگرم راه یافته بود، بامداد امروز (دوشنبه) در مبارزه با حریف اوکراینی مغلوب شد و مدال برنز را هم از دست داد، اما محمدهادی ساروی هنوز شانس کسب مدال برنز رقابت‌ها را دارد و امشب در گروه شانس مجدد مسابقه خواهد داد.

محمد بنا که در این روزها سعی داشت با پیام‌های انگیزشی، به شاگردانش امید و انگیزه دهد، بعد از ناکامی نوری و ساروی در صفحه شخصی خود نوشت: «سرتون رو بگیرید بالا و با افتخار برگردین به خونه‌تون ایران. اوضاع که همیشه اینطوری نمی‌مونه! سروری کشتی ما تو دنیا غده سرطانی شده و گلوی اینا رو گرفته، این غده بزرگترم میشه با دلاوری شماها ولی از بین نمی‌ره! دفعه دیگه داور، کشتی‌گیر و خلاصه همه رو با هم ضربه می‌کنین! ما خم می‌شیم اما؛ نمی‌شکنیم ... به زودی برمی‌گردیم... دیدار به المپیک.»

سرمربی تیم ملی فرنگی که به تازگی از کرونا خلاصی یافته، تیم دو نفره فرنگی را در این سفر همراهی نکرده و بهروز حضرتی‌پور هدایت کشتی‌گیران در جام جهانی فرنگی برعهده داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید