هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

برتری استقلال مقابل شهرخودرو در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودروی مشهد و استقلال با برتری شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های فوتبال شهر خودروی مشهد و استقلال از ساعت 15:45 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با گل‌های دقیقه 12 سبحان خاقانی و دقیقه 45 محمد دانشگر به سود استقلال به پایان رسید. 

ترکیب شهر خودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی و صادق صادقی.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، سبحان خاقانی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول/ استقلال 2 - شهرخودرو0

دقیقه 2: پاس خوبی به مهدی قایدی رسید و این بازیکن می‌توانست به گل برسد که مدافعان شهر خودرو توپ او را به کرنر فرستادند. 

دقیقه 4: ارسال از نقطه کرنر را محمدحسین مرادمند با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

دقیقه 9: قایدی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان شهر خودرو توپش را به بالای دروازه زد تا بهترین فرصت برای استقلال از دست برود.

دقیقه 12:  اشتباه مدافعان شهر خودرو، سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال را صاحب موقعیت کرد و او توانست در دومین بازی که برای استقلال به میدان می‌رود، گل اول را به ثمر برساند. 

دقیقه 15: الجبوری بازیکن شهر خودرو در موقعیت تک به تک با رشید مظاهری قرار گرفت که دروازه‌بان استقلال توپ را به زیبایی گرفت.

دقیقه 17: پاسکاری عالی بازیکنان شهر خودرو به الجبوری رسید که ضربه این بازیکن به تیر دروازه استقلال خورد و در ادامه هم ضربه سر حسن جعفری از فاصله یک متری به بالای دروازه استقلال رفت. 

دقیقه 26: محمدعرفان معصومی، بازیکن شهر خودرو تکل خطرناکی روی محمدحسین مرادمند مدافع استقلال زد تا داور او را با کارت قرمز جریمه کند. 

دقیقه 32: داریوش شجاعیان با وجود اینکه توپ حریف را زد، اما داور به دلیل تکل او به هافبک استقلال کارت زرد نشان داد.

دقیقه 45: استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی را محمد دانشگر با سر زد و آبی‌پوشان را به گل دوم رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید