یوونتوس به دنبال تعویض رونالدو با ستاره منچستریونایتد

باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین حتی حاضر است فوق‌ستاره پرتغالی خود را به منچستریونایتد بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از اینکه مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» عنوان کرد که این بازیکن در منچستریونایتد خوشحال نیست و احتمال بازگشت او را به یوونتوس رد نکرد، دوباره شایعه جدایی پوگبا از شیاطین سرخ برسر زبان‌ها افتاده است.

خبرانلاین نوشت؛ نشریه «ایندیپندنت» خبر داد؛ پل پوگبا پس از جدایی از منچستریونایتد احتمالاً به یوونتوس خواهد پیوست، اما این باشگاه ایتالیایی برای تأمین بودجه لازم به منظور بازگرداندن این هافبک فرانسوی به تورین ممکن به مشکل بخورد چون رقم درخواستی منچستریونایتد برای فروش پوگبا چیزی در حدود ۵۰ میلیون پوند است.

طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه یوونتوس به منظور بازگرداندن پوگبا به تورین حاضر هستند پیشنهاد معاوضه پائولو دیبالا یا کریستیانو رونالدو را با این هافبک فرانسوی به منچستریونایتد بدهند. فرستادن رونالدوی ۳۵ ساله به منچستریونایتد اما از دو جهت برای یوونتوسی‌ها خوب خواهد بود؛ یکی خلاص شدن از پرداخت دستمزد بالا به او و دیگری کمک به بهتر شدن بازی گروهی یوونتوس، چیزی که پیرلو هم به مانند ساری دنبالش است.

«ایندیپندنت» همچنین نوشت؛ اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد هم مدت‌هاست که به دنبال بازگرداندن کریستیانو رونالدو به اولدترافورد است، بازیکنی که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در این تیم عضویت داشت و محبوبیت بالایی هم در بین هواداران منچستریونایتد دارد.

رونالدو این فصل در ۱۰ بازی از رقابت‌های مختلف که برای یوونتوس به میدان رفته و آمار ۱۲ گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. در سوی دیگر پوگبا در ۱۴ بازی دو گل به ثمر رسانده و دو پاس‌گل نیز ساخته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید