تراکتور با کی روش مذاکره کرد؟

معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: آقای کی روش دوستی خیلی خوبی با آقای زنوزی دارند. آن موقع یک بخشی از مطالبات را آقای زنوزی به ایشان داده بود، بعد حالا فدراسیون مطالبات را با ایشان حساب کرد یا نه؟نمی دانم، ایشان دوست صمیمی آقای زنوزی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ​معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: اگر قانون اجازه می داد کارلوس کی روش سرمربی تراکتور انتخاب می شد.

ایلنا نوشت: معاون ورزشی باشگاه تراکتور با برنامه رادیو ایران به گفت و گو پرداخت و درباره مسائل جاری تراکتور از جمله انتخاب سرمربی جدید این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

با منصوریان خیلی زود قطع همکاری نشد؟

ما باید حرمت آقای منصوریان که از مربیان خوب و اخلاق مدار کشور بود و کار کردنش با ما آسان بود را حفظ می کردیم. در باشگاه احساس شان این بود که نتیجه مطلوب نبود. هیئت مدیره تصمیم گرفتند ایشان بروند. 

مطالبات ایشان به چه شکلی محاسبه می شود؟

 در خصوص مسائل مالی فعلا صحبتی نداریم چون یکشنبه بازی داریم از ایشان خواستیم روز دوشنبه تشریف بیاورند تا حق الزحمه خودشان را دریافت کنند و به توافق برسیم.

مسعود شجاعی تا چه زمانی سرمربی موقت می ماند؟

آقای شجاعی فردی که کاپیتان تیم ملی بوده و به او نیاز داریم در تیم بازی کند. او الان علاقه مند به مربیگری نیست. موقت می مانند تا سرمربی جدید انتخاب شوند.

 آیا نام الکس نوری هم مطرح است؟

:اسامی زیادی در مورد کسانی که بیرون هستند مطرح است ولی بعضی از هواداران چون از قانون مطرح نیستند می گویند تونی را بیاورید و فلان مربی خارجی بیاورید ولی قانون اجازه قرارداد با خارجی ها را نمی دهد. وحیدهاشمیان، هومن افاضلی، ویسی، مجیدی و ...صحبت هایی اینچینی بود. قطبی و تقوی که عزیزان می گفتند و شایعه می کردند فعلا باید صبر کرد تا چه کسی انتخاب می شود.

باشگاه تراکتور بی تاب برای نتیجه گرفتن و نفر بعدی قربانی می شود؟

شما 30 بازی فرصت دارید کار بکنید، برخی باشگاه ها هستنتد گه فشار افکار عمومی اسباب کار باشند.  یک امتیاز هم می تواند شما را جابجا کند. جان توشاک که عوض شد محمد تقوی آمد و نتیجه خیلی خوبی گرفت. ما در دل تصمیم گیرنده ها نیستیم که چی میشود امیدواریم خوب نتیجه بگیریم.

تارتار به خاطر پیشنها تراکتور هوایی شد و از پیکان استعفا داد؟

آقای تارتارقرارداد دارد و نمی تواند بیاید همان لحظه کنسل شد. زمان هفته های اولیه بمن بنودم و در جریان بعد از استعفایش نبودم. باشگاه های جنوب غرب هم دنبالش بودم. ما خودمان دوستی خوبی با مجموعه پیکان داریم.

در تیم تراکتور دنبال چه مربی هستید؟

هر سه کاپیتان تیم ملی در تراکتور هستند مربی می خواهد کار ظرفیت و موقعیت کار کردن با این بازیکنان را داشته باشد. اساسا مربی باید بزرگتر از بازیکن باشد که از او اطاعت پذیری داشته باشند.

این درست است که با کارلوس کی روش مذاکره شد؟

اصلا به شما بگویم ایشان با آقای کارلوس کی روش صحبت کردند . آقای کی روش دوستی خیلی خوبی با آقای زنوزی دارند. آن موقع یک بخشی از مطالبات را آقای زنوزی به ایشان داده بود، بعد حالا فدراسیون مطالبات را با ایشان حساب کرد یا نه؟نمی دانم، ایشان دوست صمیمی آقای زنوزی هستند. ایشان با من صحبت کرد می توانم مربی خارجی بیاوریم؟ به ایشان گفتم نه مربی و نه بازیکن خارجی نمی توانیم بیاوریم. ایشان گفت جایی نوشته نشده مدیر فنی، گفتم این هم نمی شود و فکر نکنم کارت شرکت در مسابقات به او بدهند. ولی مسکوت ماند و صحبت مختصری با ایشان شده بود.

کارلوس کی روش در ایران مردم خیلی دوستش دارند. از نظر ما به همین دلیل فرارفتارها را داشت. در آینده اگر ممنوعیت ها را بردارند و مشکلات حل شوند ایشان می آیند.

او سالی 3 میلیون دلار از کلمبیا می گیرد، تراکتور توان پرداخت چنین هزینه ای را دارد؟

وقتی شما با فردی صحبت می کنید به هر حال از دستمزد او هم آگاه هستید. به هر حال این بحث به خاطر قوانین الان این مورد منتفی است.

اگر در فدراسیون سمت بگیرید، از باشگاه تراکتور می روید؟

در دنیای حرفه ای هر کس قابلیت و توانایی کار کردن است به باشگاه می رود و هر کس کمتر قابلیت دارد می رود به فدراسیون. افرادی که کار ستادی می کنند به فدراسیون ها می روند. جذایبت فدراسیون ها برای بعضی ها شاید خیلی زیاد باشد. در بحث کارشناسی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اگر تایید صلاحیت بشوم کاندید می شوم. بازنشسته ها برای کسانی که تمام وقت آنجا هستند شرط است.

از پرونده های مطالبات تراکتور چه خبر؟

دقیقا آمار ندارم چند پرونده است ولی اروین، استوکس جزو این مطالبات هستند اما در مطالبات کنستانت ضرر هنگفتی به باشگاه وارد شده که به نظر در آن زمان خود باشگاه مقصر بوده. چرا که این بازیکن بیماری قلبی داشت. اما بدون بازی می خواهد از باشگاه پول دریافت کند و وکیل پرتغالی به دنبال این پرونده است امیدوارم حق باشگاه را بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید