بازگشت 2 مصدوم به تمرین استقلال+ تصاویر

تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور اصحاب رسانه و با بازگشت 2 بازیکن مصدوم این تیم برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 12:30 در زمین مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شد.

* با توجه به صدور مجوز برای حضور اصحاب رسانه امروز خبرنگاران و تصویربرداران زیادی در محل تمرین شرکت کردند.

* با وجود اعلام پزشک استقلال مبنی بر اینکه وریا غفوری از امروز در تمرینات شرکت می کند اما این بازیکن در محل تمرین آبی پوشان حضور نداشت.

* در شرایطی که روز گذشته عکسی از زمین تمرین استقلال با چمن زرد رنگ در فضای مجازی منتشر شده بود اما زمین اصلی ورزشگاه تهرانسر کیفیت خوبی داشت. ظاهرا تصویر منتشر شده مربوط به زمین شماره 2 مجموعه تهرانسر است.

* پیش از شروع تمرین سرمربی استقلال با خبرنگاران حاضر در محل تمرین خوش و بش و اعلام کرد که بعد از استارت تمرین با آنها صحبت خواهد کرد. 

* در همان ابتدای تمرین محمود فکری با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست سریعتر جمع شوند تا تمرین استارت بخورد. وی در همان ابتدا در شرایطی که خیلی کوتاه با بازیکنان صحبت می کرد با کنایه و شوخی به آنها گفت: ما اینجا هستیم و جایی نمی رویم، لطفا ما را هم دوست داشته باشید! 

* یکی از نکات قابل توجه مصاحبه امروز فکری مشکل وی برای تلفظ کلمه «آنالیزور» بود. وی در طول مصاحبه مجبور شد چند بار این کلمه را تکرار و آن را اصلاح کند. وی همچنین پیش از مصاحبه از یکی از اعضای استقلال ماسک گرفت و گفت: همین نزدن ماسک برای ما دردسر می شود.

*تمرین امروز آبی پوشان در شرایطی آغاز شد که صمد مرفاوی اجرای برنامه های تاکتیکی را بر عهده داشت. هنگامی که بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند سر و صدای زیادی فضای مجموعه تهرانسر را در بر گرفت.

* فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرین امروز حضور پیدا کردند. هر 2 بازیکن پیش از تمرین برای دقایقی با پزشک استقلال صحبت کردند.

*هنگامی که برنامه های تاکتیکی استقلال در جریان بود محمود فکری بازیکنان تازه وارد این تیم نظیر نادری، مهدی پور، مظاهری و ... را کنار کشید و جلسه ای را با آنها برگزار کرد. از جمع بازیکنان قدیمی فرشید باقری نیز در بین آنها حضور داشت. همچنین فکری برای دقایقی به صورت جداگانه با قائدی صحبت کرد.

* آرش برهانی بعد از تمرین چهار به دوی بازیکنان ارسلان مطهری را کنار کشید و برای دقایقی با وی گفت و گو کرد. 

* مسعود ریگی با باز کردن آتل دست خود امروز در تمرینات آبی پوشان حضور داشت. این بازیکن باید مراقب کتف خود باشد و فعلا فیزیوتراپی کند.

* شیخ دیاباته در اواسط تمرین امروز با لباس شخصی در ورزشگاه تهرانسر حاضر شد و برای دقایقی با فکری به صحبت پرداخت. وی در حضور پزشک استقلال پیرامون وضعیت خود توضیحاتی را به فکری ارائه کرد.

* تعداد انگشت شماری از طرفداران استقلال از پشت فنس های منتهی به ورزشگاه تمرین آبی پوشان را تماشا کردند.

* سعید مراغه چیان که به تازگی جای خود را در آکادمی به فریادشیران داده است در تمرین امروز حضور داشت و صحبت هایی را با فکری انجام داد.

* با گذشت حدود 50 دقیقه از تمرین خبرنگاران به بیرون از مجموعه تهرانسر هدایت شدند.

 تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه امام رضای مشهد میهمان شهرخودرو خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید