نیکبخت واحدی :‌کاری که با فرهاد مجیدی کردیم را با فکری نکنیم

پیشکسوت استقلال درباره دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: استقلال دلچسب بازی نکرد و شرایط خوبی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نیکبخت در مورد تساوی روز گذشته استقلال گفت:« استقلال مثل یک انسان بیمار می ماند که یکی روز خوب است و یک روز بد اما بیماری در جان استقلال وجود دارد. بازی روز گذشته هم چشم نواز نبود و استقلال می توانست خیلی بهتر و برنده بازی باشد.»

فوتبالی نوشت؛ وی درخصوص برخی انتقادات از فکری افزود:« برای دستیاران فکری در استقلال احترام قائل هستم و آنها دوستان من هستند. ماجرای شلوغی نیمکت هم اصلا مهم نیست اما در این میان یک موضوع مهم وجود دارد آن هم این استقلال که فکری نیاز به یک دستیار قوی نیاز دارد. به کسی نیاز دارد که در شرایط مختلف بازی بتواند تیم را به خوبی کوچ کند بهتر است بگویم استقلال یک کوچینگ  کاربلد می خواهد.»

او تصریح کرد:« فشار صفحات مجازی هم روی فکری زیاد است. امیدوارم کاری که با فرهاد مجیدی کردیم را با فکری نکنیم تا استقلال به شرایط ایده آل برگردد.»

پیشکسوت استقلال با تایید اینکه فکری در شرایطی که چند بازیکن تاثیر گذارش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما بازهم ابزار لازم را در دست داشت گفت:« استقلال بازیکنان لازم را برای موفقیت در اختیار دارد حتی در شرایطی که چند بازیکن مصدوم بودند اما مشکل آنجاست که سیستم استقلال هنوز مشخص نیست و این بازیکنان را نمی توانند در کنار هم به شکلی بازی دهند که نتیجه لازم کسب شود.»

نیکبخت در پاسخ به این سوال که دلیل مصدوم شدن بازیکنان استقلال چیست گفت:«مصدومیت ها به مربی بدنساز بر می گردد و زمین تمرین نا مناسب هم می تواند از دلایل مصدومیت باشد. شما نگاه کنید تیم رقیب زمین تمرین خوب دارد اما استقلال مدت هاست مشکل زمین تمرین دارد. استقلال می رود در بازی با پیکان در آن چمن نا مناسب بازی می کند اما بازی یک تیم را به خاطر مصنوعی بودن چمن حریفش لغو می شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید