پورموسوی: گل‌ سالم ما در شرایط حساس مردود اعلام شد

اکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم، به چیزی که حداقل لیاقت آن را داشتیم رسیدیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اکبر پورموسوی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم، با وجود اینکه در شرایط حساس گل ما مردود اعلام شد،‌ روح بچه‌ها بلند بود و کار را ادامه دادند و به چیزی که حداقل لیاقت آن را داشتیم رسیدیم.

 

وی افزود: بخصوص زمانی که جوان‌های ما وارد زمین شدند نشان دادند باشگاه صنعت نفت می‌توانند با این جوان‌ها به آینده امیدوار و خوش‌بین باشد.

سرمربی تیم صنعت نفت درباره داوری این مسابقه تصریح کرد: جا دارد به آقای اکرمی یک خسته نباشید بگویم که قضاوت خوبی داشت،‌ اما کمک داور دوم این بازی جاگیری صحیحی روی گل ما نداشت. من صحنه آهسته را دیدم،‌ ریکانی اصلا در آفساید نبود. مطمئن بودم خود کمک داور هم دو دل بود و بعد از اینکه نیمکت استقلال اعتراض کرد، پرچم زد. اگر آفساید بود کمک داور همان صحنه اول باید پرچم می‌زد.
 
پورموسوی با تأیید این موضوع که از داور خواسته است در صحنه گل صنعت نفت تلویزیون‌های ورزشگاه را نگاه کند، گفت: اگر این بازی مساوی نمی‌شد، واقعا در حق تیم ما اجحاف می‌شد. شاید حرکت من حرفه‌ای نبوده و عذرخواهی می‌کنم اما بازهم از بچه‌ها تشکر می‌کنم که اخلاق‌مداری کردند و بدون اعتراض بازی را ادامه دادند.
 
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد تیمش تا به اینجای فصل راضی است یا خیر؟ تصریح کرد: بله، با توجه به اینکه ما دیر شروع کردیم هفته به هفته بهتر شدیم. من قبلاً هم گفتم که ما آمدیم بازی مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید