جی پلاس

تمام حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان+ عکس و فیلم

تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان امروز ( دوشنبه) برای اولین بار در ورزشگاه آزادی در فصل جدید به مصاف رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان امروز ( دوشنبه) از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*در دقیقه 58 دیدار تیم‌های استقلال و نفت آبادان حسن اکرمی برخورد دست محمد طیبی به مهدی قائدی را خطا اعلام نکرد. این درحالی بود که مهاجم استقالال با گرفتن صورت خود روی زمین افتاده بود.

*خطا اعلام نشدن این صحنه سبب شد محمود فکری با صدای بلندی به داور اعتراض کرده و بگوید این چه داوری است. 

*اعتراض سرمربی استقلال به داور سبب شد اکرمی وی را با کارت زرد جریمه کند.

*در دقیقه 62 صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه تیم میهمان رقم خورد اما داور به قائدی به دلیل تمارض برای گرفتن پنالتی و روی زمین انداختن خود کارت زرد نشان داد.

*محمد طیبی با به ثمر رساندن گل تساوی آبادانی ها در دقیقه 81 به اولین بازیکن این تیم در لیگ بیستم تبدیل شد که به جز طالب ریکانی برای صنعت نفت موفق به گلزنی می‌شود.

*در دقیقه 84 توپ درون محوطه جریمه به دست احمد شریعت زاده برخورد کرد اما داور آن را پنالتی اعلام نکرد. این موضوع با اعتراض فراوان آبی‌پوشان به داور همراه شد.

*حسن بیت سعید در دقیقه 86 جای به دلیل مصدومیت جای خود را به علی آل کثیر داد و با برانکارد از زمین خارج شد.

*در دقیقه 90 برخورد علی آل کثیر با محمد حسین مرادمند روی هوا سبب درگیری آنها شد. پس از اتمام این غائله مدافع استقلال به داور گفت مهاجم صنعت نفت با آرنج به دنده ام ضربه زده است.

*در شرایطی که کمیته آموزش فدراسیون فوتبال هنوز استعلام مدرک مربیگری امید علی دفتری را دریافت نکرده است و این موضوع به سازمان لیگ هم اعلام شده این مربی امروز روی نیمکت آبی پوشان حضور نداشت.با توجه به عدم معادل سازی مدرک مربیگری دستیار فکری وی تا هفته های گذشته روی نیمکت آبی پوشان حضور داشت اما در دیدار با نفت آبادان از روی سکوها مسابقه دو تیم را تماشا خواهد کرد.

*در زمان ورود بازیکنان استقلال و صنعت نفت به زمین و حضور در مراسم قبل بازی میزی کنار زمین قرار گرفته بود که روی آن قاب عکس محمد جواد تقی پور، کمک داور فقید فوتبال کشورمان نصب شده بود و بازیکنان دو تیم یاد وی را گرامی داشتند.

* داریوش شجاعیان در دقیقه 45 پس از خطای روی بازیکن نفت با کارت زرد حسن اکرمی  جریمه شد اما با بی اعتنایی به وی حاضر نشد روی خود را به سمت داور مسابقه برگرداند و به جای آن با فریاد به این تصمیم اعتراض کرد.

*ووریا غفوری که به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب است در جایگاه ویژه و کنار مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره استقلال مشغول تماشای این بازی است.

*مسعود ریگی هم که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف مدتی از میادین دور است، بین نفرات ذخیره استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته است.

* بابک مرادی هافبک استقلال قرار بود در لیست 18 نفره باشد که به دلیل محرومیت از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال از لیست آبی‌پوشان خارج شد.

* سیدحسین حسینی، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده، هروویه میلیچ، فردین رابط، محمد دانشگر، علیرضا انصاری، سبحان خاقانی و سجاد آقایی نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

* کمیته مشوقین استقلال پرچم بزرگی از استقلال را که دو ستاره قهرمانی آبی‌پوشان در آسیا در آن دیده می‌شود، در ورزشگاه نصب کرده است.

* پیش از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت دیه‌گو مارادونا ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین یک دقیقه سکوت کردند. 

تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ,

گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از شروع دیدار با صنعت نفت

 

 

جمع آوری کاورهای پوشیده روی چمن ورزشگاه آزادی

 

 

ورود بازیکنان استقلال به ورزشگاه

 

 

رضا یزدانی ، سرمربی تیم کشتی استقلال نیز در اردوی استقلال حاضر شد.

 

F7ICq3TP87vw

 

حضور وریا غفوری در اردوی استقلالی ها

 

m1qQLC5Y1dHT

دیدگاه تان را بنویسید