ماجرای جنجالی حیوان آزاری در برنامه زنده تلویزیونی!

یک مجری زن در برنامه زنده تلویزیونی، روباهی را با زور و اعمال خشونت صید کرد تا به خیال خود شجاعتش را به مخاطبان ثابت کند. در پی این اتفاق برنامه ی این مجری جنجالی تلویزیون مصر تعلیق و شبکه پخش کننده به عذرخواهی از بیننده ها وادار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ریهام سعید، مجری مصری که برنامه‌ «دختران خوب» را روی آنتن دارد، این پنجمین باری است که کارهای غیرمتعارف و گاه ناشایستی انجام می‌دهد و باعث می‌شود تا شورای عالی رسانه مصر، برنامه‌اش را تعلیق و متوقف کند.

ایسنا نوشت؛ ریهام سعید پس از توقف یک ساله برنامه‌اش در پی اعتراض مخاطبان، این بار بازگشته بود تا فصل دوم را به روی آنتن ببرد اما این مجری مصری نشان داد که نه تنها قصد تغییر ندارد بلکه در فصل جدید دست به کارهای ناشایست تری هم می‌زند.

او در تازه ترین اقدامش در برنامه‌ای که موضوعش صید حیوانات بود، نوعی روباه قرمز را مورد آزار و اذیت قرار داد و با زور به حیوان دستبند زد تا در طول برنامه زنده از دست او فرار نکند!

روباه بی پناه که دوربین های تلویزیونی به صورتش نزدیک شده بودند، در برابر چشمان متعجب مخاطبان دست و پا زده، با سختی و عجز تلاش می‌کرد و با نگاهی ملتمسانه به دوربین چشم دوخته بود.

این مجری مصری گفته است که قصد داشته شکار حیوانات وحشی را مرحله به مرحله و به صورت زنده به مخاطبانش آموزش دهد. او گفته می‌خواسته اولین کسی باشد که این نوع برنامه‌ها را از شبکه‌ای عرب زبان پخش می‌کند.

مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی این ویدیو را دست به دست کرده و خواستار مجازات این مجری شده‌اند. آن‌ها با استناد به ماده ۲۸ قانون محیط زیست مصر که آزار و و اذیت و شکار حیونات را جرم دانسته و فرد خاطی را متحمل جریمه نقدی و زندان می‌کند، این مجری زن را محکوم به حیوان آزاری کرده‌اند.

جمعیت‌های حامی حقوق حیوانات و وزیر محیط زیست مصر هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در پی شکایت از ریهام سعید هستند. پس از این واکنش‌ها شورای عالی رسانه مصر در حال رسیدگی به این موضوع است.

شبکه «نهار» مصر که این برنامه را به صورت زنده روی آنتن فرستاده از مردم عذرخواهی کرده و گفته هدف برنامه توجه به مسئله شکار حیوانات در مصر بوده است.

مجری پر حاشیه مصری در پی عصبانیت مخاطبان به شکلی کنایه آمیز در فضای مجازی از مردم عذرخواهی کرده و گفته است از نزدیکانش که او را متهم به مشارکت در تجارت حیوانات می‌کنند و می‌گویند که او انسانی بی رحم است، دلخور است.

دیدگاه تان را بنویسید