هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ؛

پیروزی نفت مسجد سلیمان با گل مارادونایی سجاد جعفری/ برتری شهرخودرو مقابل تیم نصفه و نیمه ذوب آهن+ویدیو و جدول رده بندی

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با نتیجه سه بر یک مقابل سپاهان به برتری رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان در شهر‌های اصفهان و مسجدسلیمان آغاز شد که در پایان این مسابقات نفت مسجد سلیمان با نتیجه سه بر یک مقابل سپاهان به برتری رسید و در دیگر دیدار امروز ذوب آهن به مصاف شهرخودرو رفت که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان رحمتی به پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان 3 - سپاهان اصفهان یک

روز نخست از هفته پنجم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز یکشنبه با دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی پیگیری شد که تیم خوزستانی موفق شد ۳ بر یک حریف اصفهانی را شکست دهد.

در این دیدار که در زمین گل آلود برگزار شد و دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند، احسان حسینی (۵)، سجاد جعفری (۶۴) و (۸۰) برای نفت و سجاد شهباززاده (۲+۴۵) برای سپاهان برای دو تیم گل زدند.

سپاهان که با ۷ امتیاز از دیدارهای گذشته در تلاش برای رساندن خود به جمع مدعیان بود با این شکست بیرون از خانه به خواسته‌اش نرسید اما نفت مسجدسلیمان با کسب سه امتیاز این دیدار ۶ امتیازی شد تا از تیم‌های انتهای جدول فاصله بگیرد و با امیدواری بیشتری به مصاف حریفان آینده برود.

گل مارادونایی سجاد جعفری

 ذوب‌آهن اصفهان صفر - شهر خودروی مشهد 2

تیم فوتبال ذوب آهن به علت ابتلای 17 بازیکن به کرونا با 14 بازیکن به دیدار شهرخودرو رفت که این دیدار با دو گلی که امین قاسمی نژاد برای شهرخودرو به ثمر رساند به پایان رسید.

شاگردان مهدی رحمتی با کسب سه امتیاز این مسابقه 7 امتیازی شدند و موقتاً به رده پنجم جدول صعود کردند. تیم ذوب‌آهن در این مسابقه به دلیل ابتلا بسیاری از بازیکنان این تیم به کرونا به ترکیبی ناقص و فقط با 15 بازیکن به مصاف شهر خودرو رفته بودند.

جدول رده بندی

 

دیدگاه تان را بنویسید