سری A ایتالیا؛

اینتر با غلبه بر میهایلوویچ به میلان نزدیک شد

شاگردان آنتونیو کونته با کسب یک پیروزی خانگی در هفته دهم سری A فاصله خود را با رقیب همشهری‌شان که صدرنشین جدول است، کاهش دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین بازی از شب نخست هفته دهم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف بولونیا رفت و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

در این دیدار، روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتری‌ها در دقیقه 16 اولین گل را به ثمر رساند. پس از او اشرف حکیمی مدافع مراکشی نراتزوری در دقیقه 45 اختلاف را به دو گل افزایش داد. بولونیا توسط امانوئل وینیاتو در دقیقه 67 یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد، اما حکیمی با گلی که در دقیقه 70 زد دوباره اختلاف را به دو گل افزایش داد. درخشش مدافع مراکشی اینتری‌ها در این بازی در حالی رخ داد که درست چند روز پیش سرمربی‌ او آنتونیو کونته، از عملکرد بازیکن سابق دورتموند در بازی قبلی این تیم در سری A انتقاد کرده بود.

به این ترتیب اینتر ششمین پیروزی خود را در این فصل از رقابت‌های سری A‌ کسب کرد تا با سبقت گرفتن از یوونتوس، به فاصله دو امتیازی میلان صدرنشین برسد، میلانی که 23 امتیازی است و البته یک بازی کمتر دارد. روسونری امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف سامپدوریا می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید