منصوریان: داور از روی جوانی به من کارت داد!/ مثل خانواده شدیم

سرمربی تراکتور می گوید داور از روی جوانی به او کارت زرد نشان داده است.

لینک کوتاه کپی شد

تراکتور در دیداری سرنوشت ساز توانست اولین پیروزی خود را با برتری یک بر صفر مقابل مس رفسنجان به دست آورد و بحران را پشت سر بگذارد. در عوض مس با تحمل سومین شکست خود به قعر جدول رده بندی سقوط کرد.

علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتور در این دیدار به علت عبور از محوطه فنی با کارت زرد جریمه شد. او می گوید: همه مربیان به دنبال برد هستند. از جمله مربیانی که خط را رعایت نمی‌کند، من هستم و مدام از نیمکت در این مورد به من تذکر می‎‌دهند. داور یک انسان است که تحت فشار هم قرار دارد و باید بازی را مدیریت کند. در مورد اعتراضم، من احساس کردم که داور خویشتن‌داری می‌کند، اما جوانی کرد و به من کارت زرد نشان داد. در هر صورت به داور و کمک‌هایش تبریک می‌گویم که مدیریت خوبی داشتند، اما هر مسئله‌ای بوده، در داخل زمین حل شده است.

او درباره بازی می گوید: می‌دانستم که مس تیم دونده‌ای است. امروز روی هر دو سرمربی فشار بود و روی تراکتور بیشتر، چون ما باید پاسخگوی 30 میلیون هوادار تُرک زبان باشیم. امروز تجربه محمد عباس‌زاده و بازیکنانی مانند اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی کمک کرد که برنده این بازی شویم.

منصوریان افزود: تفاوت ما با مس رفسنجان، گلی بود که به ثمر رسید و البته بازیکنان‌مان که بسیار  متحد هستند. ما تبدیل به خانواده‌ای شدیم که برای خوشحالی هواداران می‌جنگیم. این پیروزی را هم به پرشورها تقدیم می‌کنیم و امیدوارم آن را از ما قبول کنند.

دیدگاه تان را بنویسید