گزارش جی پلاس

از چیپ علیپور تا هت تریک دیاباته در هفته نهم لیگ برتر

هفته نهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی مهم استقلال در تبریز همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران اتفاقات مهمی رخ داد که  در نهایت منجر به صدرنشین ماندن سپاهان شد. در یکی از مهم ترین بازی ها در ورزشگاه آزادی پرسپولیس به مصاف ماشین سازی رفت و در حالی که شاگردان کالدرون بازی خوبی را انجام ندادند صاحب یک ضربه پنالتی شدند که علیپور آن را از دست داد. این پنالتی که در دقایق پایانی بازی به دست آمد با ضربه چیپ عجیب علی علیپور به راحتی توسط حامد لک مهار شد؛ اتفاقی که چند هفته پیش در جام حذفی هم رخ داد.

بعد از این اتفاق و تساوی بدون گل دو تیم، بازیکنان پرسپولیس در حالی که باید در مراسم قهرمانی سوپرجام سال گذشته شرکت می کردند، از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتند و حتی علیپور هم به خاطر انتقاد تماشاگران در جشن قهرمانی حاضر نشد.

سایپا هم که در هفته گذشته توانست سپاهان را متوقف کند این بار در تهران به مصاف یکی دیگر از تیم های بالانشین رفت و شاگردان یحیی گل محمدی در شهر خودرو را در کسب پیروزی ناکام گذاشت.

نساجی مازندران هم که در هفته های گذشته با مشکلات زیادی رو به رو بود در خانه برابر صنعت نفت آبادان متوقف شد تا مهاجری سرمربی این تیم از سمت خود استعفا داد.

بعد از 940 دقیقه هم پیام نیازمند دروازه اش باز شد و سپاهان اولین گل فصلش را از محمد نوری پارس جنوبی جم خورد. با این گل رکورد کلین شیت جدید لیگ برتر 940 دقیقه شد. سپاهان برابر پارسی ها به تساوی یک- یک رسید تا دومین هفته پیاپی از کسب برد بازبماند.

مهم ترین بازی هفته در تبریز برگزار شد که استقلال در ادامه روند بردهای پیاپی خود در خانه حریف کار بزرگی کرد و با نتیجه 4 بر 2 تراکتور را از پیش رو برداشت و مانع صدرنشینی این تیم شد. در این بازی دیاباته هت تریک کرد.

شاگردان علیرضا منصوریان در ذوب آهن اصفهان توانستند با دو گل شاهین بحران زده را شکست بدهند و اولین برد فصل شان را در هفته نهم کسب کنند. با این برد منصوریان به بقا در سمت خود امیدوارتر شد.

 

نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر فوتبال:

سایپا صفر - شهر خودرو صفر

نساجی مازندران صفر - صنعت نفت آبادان صفر

نفت مسجد سلیمان صفر- فولاد صفر

پرسپولیس صفر- ماشین سازی صفر

پارس جنوبی جم یک- سپاهان یک

استقلال 4- تراکتور 2

گل گهر سیرجان صفر- پیکان صفر

ذوب آهن 2- شاهین شهرداری بوشهر صفر

 

1

دیدگاه تان را بنویسید